1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Muistikortti ongelma 6270:ssa

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Tuomas12345, 1/8/06.

1. Tuomas12345

Tykkäykset:
    0
    Ongelma on sellanen että ko kö siihen muistikorttiiin voi saada sen suojan mihin tarvii suojakoodin niin minä poika menin laittamaan sen ja yritin poistaa sitte heti sen suojauksen niin WHUSS!!! sitä ei ennää näkyny galleriassa eikä sovelluksissa.ainoa missä näkee se on muistin tila ja siinä on se kuva eikä sitä voi avata eikä mittään.Nyt siinä sitte lukkee että:(ei alustettu) ja ko yritin tietokoneella laittaa sen niin sitä ei näkyny ja ko laitoin sen digikameraan niin siinä vain luki että muistikortti virhe kortti suojattu! Niin elikkä nyt sitä pähkäillään että miten sen saa pois pääältä ja näkymään puhelimessa ynnä muualla.

2. k Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Saisiko äskeisen tekstin myös suomen kielellä, kiitos?

Jos muistikortilla olevilla tiedostoilla ei ole väliä, formatoi muistikortti. Mielellään tietokoneen muistikortinlukijalla.

3. Tuomas12345

Tykkäykset:
    0
    Siis kun asensin puhelimeni 512mb muistikorttiin tahattomasti salasanan,otin se samantien pois.Sen jälkeen muistikortti kansiota ei näkynyt galleriassa eikä sovelluksissa, vain kun katsoi muistin tilasta ja muistikortti kansion kohdalla luki (ei alustettu).Muistikorttia ei näy tietokoneenkaan kautta kun yhdistän puhelimen kaapelilla tietokoneeseen.
    Tietojeni mukaan pöytäkoneessani ei ole muistikortin lukijaa tai en vain löydä sitä.

4. Mallikas

Tykkäykset:
    0
    Oletko varma että sait salasanan poistettua? Koska jos kamera väittää että kortti suojattu, niin se tarkoittaa että kortti on vieläkin lukittu salasanalla. Vaihtoehtoina on poistaa se salasana puhelimen muistikortti applikaatiolla tai tehdä force erase (format kun kortti on lukittu) joka poistaa myös salasanan ja formatoi kortin. Se että tukeeko puhelimesi force erasea onkin sitten toinen juttu, mutta eiköhän joku nokkelin uusi puhelin sitäkin tue.

Windowssin kortinlukijasta ei ole mitään apua, koska jos kortti on lukossa niin se ei sitä tunnista. Eikä windows tarjoa mitään mahdollisuutta poistaa sitä lukitusta.

5. Tuomas12345

Tykkäykset:
    0
    no nyt se puhelin on kyllä korjauksella koska se resetoi ja siihen oli aikaissemmin tehty päivitys jonka kautta kaikki perus kuvat ja äänetkin katosi joten en mahda muistikortti ongelmalle mitään.HUOM!korttia ei pysty minun puhelimella ainakaan formatoimaan koska sille kortille ei voi tehdä yhtikäs mitään puhelimen kautta(tai ainakin olen tutkinut joka ikisen asetuksen ja valikon ja sovelluksen)
    KIITÄN KAIKKIA VASTAUKSISTA VAIKKEI ONGELMA OLE POISTUNUTKAAN!!!
    PS.toivoisin silti lisää mietteitä ja vastauksia

6. T€P€

Tykkäykset:
    0
    itse olen näissä teknisissä laitteissa totunut siihen että jos joku vikatulee niin käynnistetään uusiksi, jos ei toimi alustetaas tai formatoidaa. Jos ei toimi huoltoon JA jos ei vieläkään toimi leka kaapista ja pari kunnon iskua niin eiköhän ala toimia :D

Jaa tämä viestiketju