1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Muistikortti kirjoitussuojattu

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja skoob, 23/8/06.

1. skoob

Tykkäykset:
    0
    Eli ongelmana on seuraava:

Ostin uuden 512MB mmc mobilen, jolle nyt yritin siirtää muistikortinlukijan avulla PC:ltä toiselta kortilta varmuuskopioimiani tiedostoja, mutta aina tuo vaan jaksaa herjata että "Levy on kirjoitussuojattu".

Mitenköhän tuo ratkeaisi niin, että saisin varmuuskopioimani tiedostot tuolle kortille ja sitä kautta luuriin.

2. harde20

Tykkäykset:
    0
    ootko formatoinu sitä vielä?

3. skoob

Tykkäykset:
    0
    Valmiina näytti olevan osio ja FAT-tiedostojärjestelmä. Itse en pysty sitä uudelleen formatoimaan tuon kirjoitussuojan takia, sitäkin kyllä yritin.

4. skoob

Tykkäykset:
    0
    Ongelma lienee muistikortinlukijassa tai PC:ssä, kännykkä kyllä osaa tuolle kirjoittaa ihan mukisematta.

5. Imperial

Imperial

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    Puhelimella kenties luotu muistikortille salasana? Tässä tapauksessa tietokone ei sitä osaa lukea. Poistunee salanasan kytkemisellä pois käytöstä.

6. anni_apina

Tykkäykset:
    0
    Mitä?

Mitä toi formatointi meinaa? mulla tulee myös toi vammanen kirjoitussuoja- juttu, vaik oon laittanu sen vivun oikein. Siis mul on kännys muistikortti. En saa siihen siirrettyy musaa, ennen sain kyllä. Eikä mulla oo mitään salasanaa siihen.. oon joskus alustanu sen, mutten oikeestaa tiedä mitä sekään meinaa? Että jos joku vois auttaa ku en osaa ja hermot menee..? ja kun joku puhui et pitäis ladata joku ohjelma jolla sen kirjoitusuojauksen saa pois, niin onko se ilmaista?

Jaa tämä viestiketju