1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Muistikortti alustuksen 3660

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja fuso, 17/2/04.

1. fuso

Tykkäykset:
    0
    Oon ihan paiseissa mä menin koittaan mitä tapahtuu ku alustaa muistikortin... Miten voi olla ihminen tyhmä? Multa meni kaikki alkuperäset sovellukset pois (mitä siinä 3660 nyt onkaa, print, kodac, buy & try jutut..) JA sitten kaikkein isoin ongelma.. Mä en voi asentaa mitää uutta tohon puhelimeen.. tai siis voi mutta ne menee vaa sinne "hallintalistaa" et ne on puhelimessa mut niitä itse ohjelmia ei sitten näy muualla! Et ne niinku periaatteessa vie vaa tilaa siellä eikä niistä oo mitään hyötyä. Mikäs tähän avuksi? Oon ihan paiseissa et menikö uus puhelin nyt vaihtoon...

2. Umbra

Tykkäykset:
    0
    Minulla kävi vähän samalla tavalla....mutta puhelin oli kyllä 6600...
    Sinne meni... opera,kodak,print..jne...

3. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Jos puhelimeen ei pysty asentamaan mitään niin vie puhelin huoltoon päivitykseen tai yritä asentaa ne ohjelmat sieltä "Hallinta" -valikosta. Millä olet siirtänyt ohjelmat puhelimeen joita yrität asetaa?

4. Umbra

Tykkäykset:
    0
    Tiedättekö muuten, että pystyykö niitä alkuperäisiä ohjelmia siirtämään/kopioimaan tietokoneelle ja sieltä sitten siirtämään uudelle muistikortille?... kun kaverilla olis ne alkuperäiset ohjelmat jotka mä sitten menin alustamaa/poistamaan omalta kortilta...

5. P3Ghetto

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N82 + Ykkönen
    Ehkä, mutta... Miksi huudatte jostain bai&trai ohjelmista? Nehän voi ladata&ostaa netistä? Saa ihan ehdat tilalle...=)

6. TKO

Tykkäykset:
    0
    Huollossa olivat minulle palauttaneet kaikki alkup.sovellukset (myös buy&try). Eli jos kova tuska saada ne niin huoltoon vaan.

7. Umbra

Tykkäykset:
    0
    Mitäköhän maksais jos veisi huoltoon ja sanois, että alustin muistikortin vahingossa ja ohjelmat katosivat ja että tarvisin uudet ohjelmat tilalle.

Jaa tämä viestiketju