1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Muistikortteja...

Keskustelu osiossa 'Hintavihjeet', aloittaja Swanfly, 19/12/06.

1. Swanfly

Tykkäykset:
    0
    En tiedä kuuluuko tälle alueella, kun pitäisi vissiin olla nimenomaan puhelimien hintavihjeitä, mutta kaippa tänne tarvikkeetkin mahtuu :)

Törmäsin meinaan tälläseen nettikauppaan kun etsin uutta korttia puhelimeeni:
    http://www.muistikortti.net
    (itseasiassa bongasin linkin suomi24 foorumilta)

Minua on ainakin joskus v**uttanut kun olen löytänyt sopivan kortin sopivaan hintaan, niin onkin toimituskulut sitten olleet lähes kortin verran (terveisiä vaan poropekalle). tuolla näytti toimarit sisältyvän hintaan.

Tuli itseasiassa tilattua tuolta nyt sitten giganen RS-MMC :) 26Eur kuluineen ei mielestäni ollut paha hinta.

2. yepp

yepp Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    41
    Puhelinmalli:
    Oneplus2
    http://www.data-systems.fi/

Itse olen tuolta data-systemsiltä tilannut viimeisen vuoden aikana monta korttia ja hyvin on homma toiminut. PK:t ovat olleet 5.9€ kun olen postiennakolla tilannut, mitkä mielestäni varsin kohtuulliset. Myös tavaraa löytyy ihan hyvin. Toimitukset ovat olleet todella nopeita, eli jos tänään olen tilannut kortin puolenpäivän aikoihin, on kortin saapumisilmoitus tullut jo seuraavana päivänä postin mukana.

Mutta kyllä myös puhelinkioskin 1€ toimituskulut etukäteen maksettaessa on pari kertaa vaa'an kallistanut sen suuntaan...

3. matuu

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Galaxy S6
    Täysin offtopiccia, mutta miks tilata postiennakolla jos kerran on mahdollisuus maksaa netissä ja luotettavista paikoista tilataan?

4. yepp

yepp Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    41
    Puhelinmalli:
    Oneplus2
    En minä ainakaan oikein tykkää mitään tilauksia maksaa etukäteen...Jos tuote yhtäkkiä onkin loppunut niin tiedä koska saa rahat takaisin sieltä. Mieluummin maksan tuotteen sitten kun se on kourassa. Onhan tuo yleensä ihan riskitöntä maksaa kyllä etukäteen, mutta mieltymyksensä kullakin. Eikä tuolta data-systemsistäkään tule kuin 1€ enemmän kuluja jos ottaa postiennakolla.

5. TIETOPULLA

Tykkäykset:
    0
    Markantalosta sai rs-mmc 512mb 15e ja 1gt 25 e. Ei tuokaan paha hinta.

6. tberlin

Tykkäykset:
    0
  7. vpv

Tykkäykset:
    0
    Voi perhana, 6e halvemmalla olisi tuolta muistikortti.netistä saanut kuin www.ostos.fi mistä viime viikolla tilasin memory stick micron :(

8. Arde Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Stockmannilla MS Pro Duo 1Gb Color 27.90e kanta-as. tarjouksena

9. rentomies13

Tykkäykset:
    0
    Muistikortit

Jollemi update: ei mainoksia kiitos.

10. olli175

Tykkäykset:
    0
    Kun katsoo muita foorumille kirjoittamiasi viestejä niin uskallan veikata tämän mainostukseksi.

11. dille Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Jollemi, eikös tuo 1. viesti ole jo puhdas mainos, jonka joka "asiakas" on laittanut.

12. rentomies13

Tykkäykset:
    0
    mainos

olen samaa mieltä! Täällä pitää kirjoittaa kieli keskellä suuta että sitä ei luulla mainokseksi. Jos mainoksen kriteeri on tämä niin täällä ei olisi yhtään lailista kirjoitusta.
    OLEN KULUTTAJA!!! EN KAPPIAS

13. kimmo Vieras

Lievennetään hieman, rohkenen olla eri mieltä.

14. northernmost

Tykkäykset:
    0
    1. viestin saisi poistaa jo siitä syystä, ettei ikinä kannata tilata tuolta muistikortti.netistä mitään. Onneksi sain taistelun jälkeen rahani tuolta takaisin.

15. Sonic Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Cittarit Mammuttimarkkinoilla näyttäisi olevan 1 gigan SD-kortti kympin. Se alkaa jo olemaan melko halpaa.

16. dille Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Kuten täältäkin, eikä kyse ole mistään kansat liikkelle saavasta markkinamiesten mainoskamppanjasta, jonka takia täytyy mennä sinne kokeilemaan onnea, löytyykö heiltä vielä niitä.

17. Swanfly

Tykkäykset:
    0
    No katos vasta huomasin.

Tiedä sitten mikä sitä mainostusta on, mutta minä ainakin olen tyytyväinen tuohon korttiin. ja toisenkin kortin jo tuolta tilasin (micro kokosen meinaan)

Oliko kortti vaiko kauppa sun mielestäsi väärän merkkinen =)

Edit: Sulla olikin huonoja kokemuksia, etkä kai mainokseksi sanonutkaan =)

Edit 2: No itsellä vastavuoroisesti vain hyviä kokemuksia ja nyt jo toisen tilauksen osalta.

18. Pasteur

Pasteur

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Xperia Z
    Etsiskelin juuri itselleni 2gb microSD korttia... Kaikki ei nettikaupat näyttivät aika järkyttäviä hintoja. Ajattelin sitten kuitenkin vilkaista myös Gigantin.

512MB Kingston microSD: 24,50€ (n.)
    1GB Kingston microSD: 29,90€ (n.)
    2GB Kingston microSD: 23,50€ (tasan)

No arvatkaas minkä noista valitsin! :D Tainnut mennä jollakulla nyt kakkoset ja kolmoset sekaisin! Näin siis Tampereella...

19. Erska91

Tykkäykset:
    0
    Jos halpoja Memory stick microja etsiskelette niin satalite.fi verkkokaupasta saa esim. 20,07€ postikuluineen SANDISK MICRO MEMORY STICK M2 512MB + AD.

20. Nautilus

Tykkäykset:
    0
    Jos on valmis odottamaan tuotetta 2 viikkoa niin tämä on suhteellisen edullinen paikka tilata: http://dealextreme.com

Jaa tämä viestiketju