1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Muilla ongelmia DNA:n asiakaspalvelun kanssa?

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja rasanttu, 3/1/06.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. rasanttu

    rasanttu Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    19/6/02
    Viestit:
    2084
    Tykkäykset:
    12
    Olen odotellut kahteen (2) viestiin vastausta kohta kolme viikkoa osoitteesta asiakaspalvelu@cc.dnafinland.fi. Kuittaus viestin vastaanototsta on tullut joten kyse ei ole teknisistä ongelmista.

    Sinänsä olen operaattoriin tyytyväinen mutta lupaukset hyvästä asiakaspalvelusta eivät tässä tapauksessa todellakaan täyty, kohtuullinen vastausaika on mielestäni korkeintaan 1-5 arkipäivää!

    Onko muilla kokemuksia?
     
  2. samumanu Vieras

    Itellä samanlaisia kokemuksia ja muillakin operaattoreilla. Asiakaspalvelu on näköjään unohdettu ja hinnat laitettu alas..
     
  3. Lende

    Liittynyt:
    3/12/05
    Viestit:
    67
    Tykkäykset:
    0
    Jos tuntuu ettet saa sähköpostilla palvelua, SOITA SINNE!! Turha sitä on täällä ruikuttaa. Välttämättä et joudu jonottamaan ollenkaan, ja saat asian heti hoidettua. Ja voit yrittää pilata palveluneuvojan päivän ruikkaamalla viiden minuutin jonotusajasta.
     
  4. juha84

    Liittynyt:
    22/12/04
    Viestit:
    66
    Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Honor 8
    Ite kyselin jonkin aikaa sitten jotakin asiaa dna:lta nettisivuilla olevan palaute/kysely lomakkeen kautta, niin vastaus tuli seuraavana päivänä.
     
  5. rasanttu

    rasanttu Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    19/6/02
    Viestit:
    2084
    Tykkäykset:
    12
    Kai se on soitettava (ja maksettava normaali puhelimaksu!) mutta Dna kannattaisi poistaa sähköpostiosoite sivuiltaan koska vastausta ei näytä tulevan.

    Nimim. Edelleen ilman vastausta.
     
  6. rasanttu

    rasanttu Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    19/6/02
    Viestit:
    2084
    Tykkäykset:
    12
    Soitin asiasta, eivät suostuneet / pystyneet käsittelemään asiaa puhelimessa vaan vetosivat siihen että jokainen sähköposti käsitellään yksilöllisesti. No odotellaan sitten saatana!
     
  7. st. pat

    Liittynyt:
    24/2/03
    Viestit:
    45
    Tykkäykset:
    0
    Kävele lähimmälle dna-jälleenmyyjälle ja ilmoita ongelmasi heille. Myyjä soittaa kyllä mielellään tukeen ja hoitaa asian puolestasi.
    Nimim. "Onnellinen siitä, että on entinen dna-dealer"
     
  8. espenleka

    espenleka Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    10/12/04
    Viestit:
    3304
    Tykkäykset:
    0
    Asiahan ei tietenkään minulle tai muillekaan kuulu, mutta olisi mukava tietää, mitä nuo pari s-postiasi koskivat, jos ei kerran puhelimessa voida mitenkään auttaa?

    Itse olen päätynyt jo aikoja sitten siihen, että puhelintuki on paras tuki - vaikka joutuisikin jonottamaan sen 1-2 tuntia huonolla mäihällä. Luurista voi laittaa kaiuttimen päälle ja kuunnella hermojariistävää taukomusiikkia niin, että koko talo raikaa - ei tarvitse korvaansa ja aivojaan suotta käristää :)
     
  9. SYS 49152 Vieras

    Mä en ihan nyt ymmärrä, olet kai jotenkin asiakassuhteessa dnahan (jos rivien välistä oikein ymmärsin) mutta sanot kuitenkin että puhelustasi aspaan menee normaali maksu??!! Etkö tiennyt että kun dnan liittymästä soittaa aspaan niin ei mene maksua ollenkaan?
     
  10. jam

    Liittynyt:
    21/1/03
    Viestit:
    77
    Tykkäykset:
    0
    Voihan olla esimerkiksi tilanne, että liittymä on siirtynyt muualle ja on ongelmia loppulaskun kanssa!
     
  11. Mini

    Liittynyt:
    24/9/02
    Viestit:
    85
    Tykkäykset:
    0
    ...???
    Mitäköhän kova hinta kilpailu tekee operaattoreille?
    Alhaiset hinnat, huono kate, yt-neuvottelut. Sehän on luonnollista että asiakaspalvelu kärsii!
    Sähköposti on monesti todettu huonoimmaksi kontaktikanavaksi.
    Kannattaa vaan rimpauttaa tai käydä liikkeessä.
     
  12. rasanttu

    rasanttu Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    19/6/02
    Viestit:
    2084
    Tykkäykset:
    12
    Kiitos kaikille kommenteista!

    Asiani koskee Dna Prepaid kampanjaa jossa luvattiin 1000 tekstiviestiä tai 400 minuuttia puheaikaa, ilman rajoitusta voimassaoloajasta. Ainut rajoitus oli se että tarjous jaetaan kahdessa erässä.

    Dna päätti lakkauttaa edun muutaman päivän varoitusajalla 6.12.2005

    Valitin asiasta kahteen kertaan sähköpostilla ja vaadin vastinetta jota ei ole tullut. Tänään soitin ja tiedustelin asiasta mutta eivät suostuneet ottamaan käsiteltäväksi vedoten siihen että olen lähettänyt sähköpostilla saman tiedustelun tai jotain vastaavaa.

    Asiakaspalvelija väitti myös että tarjousehdoissa olisi mainittu päättymisajasta mutta kummasti mm. uutisryhmistä löytyy kaltaiseni kampanjan lopettamisesta närkästynyt kuluttaja jolle oli hyvitetty käyttämättä jäänyt etu.

    Minulla oli Dna Prepaid pöytälaatikossa odottamassa myöhempää käyttöä, tarjousta en ehtinyt käyttämään juuri ollenkaan joten tämä asia v*tuttaa todella paljon. On ennennäkemätöntä että operaattori ottaa oikeuden omiin käsiinsä irtisanoa asiakasetuja parin päivän varoitusajalla.
     
  13. rasanttu

    rasanttu Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    19/6/02
    Viestit:
    2084
    Tykkäykset:
    12
    Todettakoon nyt että puheluuni vastattiin 20 sekunnin vasteajalla johon olin tyytyväinen. Perusteluita siihen mikä kestää vastata sähköpostiin yli kaksi viikkoa ei tullut vaikka tiedustelin. Asiaa pahoiteltiin ja sanottiin palattavan myöhemmin määräämättömänä aikana, no odotellaan sitten..
     
  14. espenleka

    espenleka Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    10/12/04
    Viestit:
    3304
    Tykkäykset:
    0
    Täytyy itsekin tästä lähin muistaa ottaa talteen tuollaiset tarjoukset vastaisen varalle, ettei tarvitse alkaa väittelemään juupas-eipäs-tyyliin, kun ehtoja muutellaan operaattorin toimesta.
     
  15. SV-3310 Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    3/7/03
    Viestit:
    2316
    Tykkäykset:
    19
    Enpä löytänyt muuta kovinkaan tuoretta DNA:n asiakaspalvelua käsittelevää aihetta, kai tämä käy :)

    Onko DNA:n asiakaspalvelu, oma tai ulkoistettu, Suomessa vai kenties osittain Virossa? Soitin äsken ja virolainen nainen vastasi..
     
  16. mjk Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    24/11/04
    Viestit:
    621
    Tykkäykset:
    94
    Asiakaspalveluihin on yleensä ihan turha mitään yhteyttä sähköpostilla tai www-sivun kautta ottaa. Yleensä vastauksen saamiseen menee vähintään päiviä tai joskus viikkoja ja sitten ensimmäinen vastaus on yleensä ympäripyöreä ja copy pastattu jostain www-sivulta tai yleis-oppaasta. Ehkä sitten toiseen kertaan kun kysyy samaa asiaa hieman tarkemmin eriteltynä saattaa kenties saadakkin jonkun tyydyttävän vastauksen muutaman päivän viiveellä jopa.

    Samaisen asian selvittää puhelimella asiakaspalvelusta yleensä muutamassa minuutissa viimeistään toiselta henkilöltä, jolle puhelu siirretty asiakaspalvelussa.

    Minusta itsestäni tyhmää kun sähköpostitse ja www-lomakkeiden kautta asiakaspalvelu ja tekninen tuki toteutettu niin äärettömän huonosti. Luulisi, että yritykselle tulisi halvemmaksi vastailla sähköpostitse silloin kun asiakaspelvelussa on ylimääräistä aikaa kuin se, että ei kiireellisissäkin asioissa pakotetaan soittamaan asiakaspalveluun. Ehkä siinä taustalla on joku logiikka, mitä en nyt hoksaa.
     
  17. SYS 49152 Vieras

    Taitaa olla ulkoistettu muistaakseni mutta Suomessa kuitenkin. Se että sulle vastasi virolainen ei kieli välttämättä siitä onko jonkun firman aspa Virossa, asuuhan Suomessa lukuisia virolaissyntyisiä. Ja muitakin maahanmuuttajia. :)
     
  18. Masteri Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    2/8/03
    Viestit:
    4574
    Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iphone4 16GB Black
    Tai sitten asiakasneuvoja oli vahvasti ruotsinkielinen(Novacall Pietarsaaressa ainakin hoitanut DNA:n asiakaspalvelua), Pietarsaaressa tunnetusti yli puolet hurreja.
     
  19. SV-3310 Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    3/7/03
    Viestit:
    2316
    Tykkäykset:
    19
    Ei kansallisuus tarkoitakaan että puhelu olisi mennyt ko. maahan, puhelinpalvelut olisi vaan helppo siirtää muualle. En tarkoita vain Elisan tapausta, esim. Intiassa ilmeisen paljon englanninkielisiä puhelinkeskuksia. Niin ja mielestäni korostus ja nimi, joka tosin meni osin ohi, oli ennemmin virolainen kuin ruotsalainen.
     
  20. rasanttu

    rasanttu Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    19/6/02
    Viestit:
    2084
    Tykkäykset:
    12
    Äh, edelleen vailla vastausta. Mitähän tässä pitäis tehdä.
     
Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.

Jaa tämä viestiketju