1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Muiden kun DNAn GPRS (Radiolinja)

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja hifi, 25/3/03.

1. hifi

Tykkäykset:
    0
    Nyt keskustelua on ollut melkein vain DNAn GPRS yhteydestä (kai kuukausimaksullisuuden takia). Kuitenkin myös ongelmsita no raportoitu aika runsaasti.

Nyt mietityttä, että miten esim. Radiolinjan GPRS toimii yleensäkin? Siis onko nopeampi/varmempi/kaikkiaan parempi (nyt ei sitten mietitä hintaa)? Kuitenkin Radiolinjan verkko on kai kattavampi kuin DNAn, ja kai siinä olisi kapasiteettiakin enemmän, vai? Samalla vielä voisi pitää vanhan numeron, kun ei ole numeronsiirto vielä voimassa.

2. painman

Tykkäykset:
    0
    Mulla on dna gprs, jatkuvia ongelmia kuten, että joutuu monta kertaa painamaan F5 saadakseen jonkun sivun latautumaan, muuten tulee aina "sivua ei voi näyttää" virhe.
    Mulla on myös Sonera gprs ja se vähä mitä sitä olen maksullisuuden takia koittanut on toiminut ilman yhtään virhettä yms. Että näin!

3. Boeing

Tykkäykset:
    0
    Nyt kun Markantalosta on saatavilla tuo Radiolinjan ilta-aikaan kiinteästi hinnoiteltu GPRS. Niin olis mukava tietää käyttökokemuksia Radiolinjan GPRS:n toimivuudesta.

4. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Hyvin on toiminut satunnaisessa käytössä. Himosurffauksista / -imutuksista en mene sanomaan, koska kustannussyistä en ole moista harrastanut.

5. hifi

Tykkäykset:
    0
    Tästä syystä juuri kyselinkin alussa toimivuudesta, mutta aika vähän on vastauksia tullut... DNA vie varmaan kaikki GPRS käyttäjät yrityksiä lukuunottamatta...

Edit: kieliasu häiritsí :)

6. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Mistähän voisi johtua...

Ei ole vaikea arvata, jos muiden operaattoreiden liittymillä saa GPRS-palvelulla (päivällä) kevyestikin surffatessa monen sadan euron laskut kuussa.

Tosin nyt kun RL tarjoaa Markantalon kauttaa kiinteähintaista iltasurffailua, niin eiköhän käyttökokemuksia ala kohta tipahdella.

7. Tapi

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z
    En ole käyttänyt GPRS:ää kuin mobiilikäytössä, mutta siinä se on toiminut kuin junan vessa. Yhteys on auki lähes heti, eikä mitään kupruja ole esiintynyt.
    Vaikea kuvitella, että ongelmia esiintyisi "isommilla" koneilla.
    Mulla on riittänyt tuo data-veloitteinen liittymätyyppi - tuleepahan surffattua vähemmän. Harvoin on mennyt yli megan/kk.

8. puh Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    36
    Puhelinmalli:
    LG G4
    Kovin usein ei tule RL:n gprs:ää käytettyä, mutta silloin kun olen käyttänyt niin ei ole ollut mitään ongelmia.

9. hifi

Tykkäykset:
    0
    Eli näin yhteenvetona, RL:ltä saa toimivan GPRS:n, kuhan tsitä ei pidä käyttää ainakaan suuria määriä päivisin... no, kuukauden testi DNAlla kertoo jotain datamäärien suuruudesta, sen jälkeen voi laskeskella.

Jaa tämä viestiketju