1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

MSoko javapeli motorolalle - testaajia?

Keskustelu osiossa 'Motorola ja Lenovo', aloittaja bacademy, 15/3/04.

1. bacademy

Tykkäykset:
    0
    Kyselin tuolla yleisfoorumissa beta-testaajia MSoko:lle, http://mobile.bacademy.com/msoko.html, vaan kukaan Moton haltija ei ilmoittautunut, joten ajattelin että täältä löytyisi.

Olen siihen sokkona väsäillyt Motorolan värinä/ääni -tuen, vaan en tiedä toimiiko luureissa kun en toistaiseksi vielä moisia omista. Emulaattorissa kyllä toimii.

Jos on kiinnostusta testaukseen, niin heitä maililla beta@bacademy.com

/bacademy

2. Twinspark

Tykkäykset:
    0
    Millähän malleilla tuo toimii?

3. Aleksi

Aleksi

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Mate8
    MUlla olisi tuo V600 mutta toimiikohan se siinä ;)

4. bacademy

Tykkäykset:
    0
    Millä toimii...

No periaatteessa pitäisi toimia lähes kaikilla Motorolan kännyköillä, toimii nimittäin emulaattorissa ainakin V60i, V66, A760, A830, V300-V600, T720, T280i, jne.

Vaan monasti emulaattorissa toimiva sovellus ei lähde edes käyntiin itse laitteessa, ja Motorolan värkeissä kirjo näkyy olevan koodaajan kannalta laaja, uudemmat eivät tue vanhoja APEja, näyttöjen koot vaihtelevat, jne. Nokia on sovelluskehittäjälle aika paljon helpompi kohdealusta siinä mielessä, että kun toimii yhdessä Nokialaisessa, niin yleensä toimii toisessakin.

Toistaiseksi on vasta V600 testaaja ilmoittautunut, että vielä ehtii mukaan ;).

/bacademy

5. doze

Tykkäykset:
    0
    Muissa v-sarjalaisissa tuskin tarvitsee sitten koittaakaan?

6. Twinspark

Tykkäykset:
    0
    Voisi sitä koittaa myös v500:ssa, vaikka periaatteessa pitäisi toimia kuten v600:ssa. Ei siitä ainakaan haittaa ole. Eli ilmoittaudun halukkaaksi testaamaan.

7. doze

Tykkäykset:
    0
    Lähetä sähköpostia tohon ylläolevaan osoitteeseen.

8. Twinspark

Tykkäykset:
    0
    Kiitos, en olisi tyhmyyttäni tuota itse tajunnut.

9. pikkunoertti

Tykkäykset:
    0
    Re: Millä toimii...

Käytätkö noita Motorolan SDK v4.1 for J2ME:n mukana tulleita emulaattoreita vai mitä? En saa toimimaan tuota V300-600 sarjalle tarkoitettua emulaattoria mitenkään. Ei edes mukana tulleet esimerkit toimi.

10. bacademy

Tykkäykset:
    0
    Re: Millä toimii...

SDK v4.0, Jostakin syystä nuo kaikki demot piti kääntää uudestaan mukana tulleilla .bat:eilla.

/bacademy

Jaa tämä viestiketju