1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

MS office XP professional with front page - ilmoitus?

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja t?, 28/8/02.

1. t?

Tykkäykset:
    0
    Asennettuni HP digikameran ohjelmistot (hp 612), on joka kerta käynnistäessäni konetta tullut ilmoitus, että kone yrittää asentaa yllämainittua ohjelmaa! Kuinka koneen saisi lopettamaan tuon turhan ohjelman asetusyrityksen?

Nimim. "tiedoista kiitollinen, edelleen tietokone asioissa peukalo keskellä kämmentä ja MS:n armoilla"

Muokattu otsikkoa

2. Aero

Tykkäykset:
    0
    Mulla tulee aina samantyyppinen virhesanoma koneen käynnistämisen yhteydessä. Se alko tulemaan sen jälkeen kun asensin NERO:n, mutta ei lähtenyt pois kun poistin koko ohjelman. Virheilmoistus on tällainen: "Laitteet tai sovellukset poistettu käytöstä. CDRS tekee Windowsista epävakaan. Windows on estänyt näiden ohjainten lataamisen. Saat ohjeita napsauttamalla :ätä" (toi :ätä siinä lukee oikeesti =). Eli jos jollain on jotain vinkkejä miten tuon saisi pois, niin olisin kiitollinen.

Ei mielestäni kannattanut avata uutta topikkia =)

3. tumbeliina

Tykkäykset:
    0
    Mulla XP herjaa joka kerta käynnistyessä: Uusilaite löydetty ja rupeaa asentmaan printteriä vaikka se on jo asennettu ja jopa toimiikin. Mutta jos olen oikein tulkinnut niin se johtuu vain siitä että ko. printterille ei ole "oikeaa" XP ajuria. Eli olisiko kameran kanssa sama juttu, ajuri/ohjelma ei ole XP sopiva....

Ja mulle kävi samalla tavalla Neron kanssa, mutta se on nyttemin poistunut itsestään...

~

4. Jussi

Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Olet ilmeisesti liittänyt koneeseen jonkin sellaisen laitteen jonka käyttämiseen wintoosan mielestä sopii jokin asentamaton officen lisäosa - ja tuskallisen avuliaasti se yrittää asentaa kyseistä lisäosaa katkeraan loppuun saakka. Tuosta pääsee eroon iskemällä officen levyn sisään niin pyydettäessä ja antaa koneen asentaa haluamansa jutut.
    Ilmeisesti neron asennus on korvannut jonkin cd-aseman ajuritiedoston omallaan, kokeile poistaa laitehallinnasta koko asema ja anna windowsin - kuinkas muutenkaan kuin - avuliaasti löytää se uudelleen.
    Olet kaiketi oikeassa, kyse lienee puolittain käyvästä ajurista ja käynnistyksen yhteydessä tuo yli-avulias windowssi yrittää taas korjata tilannetta toisella ajurilla. Eikä pysty käsittämään sitä, että ajuria on etsitty jo kissojen ja koirien kanssa useampaan otteeseen eikä käyttäjän pinna kestä enää kovin montaa etsintää.

5. Aero

Tykkäykset:
    0
    Juu olen kokeillut ja kokeilin tänään vielä kerran muttei auttanut. Oliskos muita ehdotuksia?

6. Jussi

Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Tottakai! Asenna nero uudelleen, josko tuossa poistamisen yhteydessä on sattunut pieni fibaus ja rekisteriin on jäänyt jotain merkintää ohjelmasta. Eli asenna uudelleen ja poista windowssin oman "lisää tai poista ohjelma / add or remove programs" -listan kautta. Tai hae joku ilmainen rekisterinputsausohjelma ja poista merkinnät nerosta. Tätä kokeilisin itse toisena vaihtoehtona.

7. mobiilisti Vieras

XP:llä on Järjestelmän palautus-toiminto. Palauta järjestelmä tilaan ennen Nero-seikkailuja.

Jaa tämä viestiketju