1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

MPX200 puh.numerot talteen?

Keskustelu osiossa 'Motorola ja Lenovo', aloittaja rausku72, 7/5/06.

1. rausku72

Tykkäykset:
    0
    Elikkä ongelmana on, että pitäis saada puhelimesta (puhelimen muistiin tallennetut) puhelin numerot talteen, esim. tietokoneelle.. Miten tällänen onnistuisi??
    Kun kerran olis jossain vaiheessa tarkoitus master resetoida toi kapula, niin sais sitä ennen noi numerot talteen... :)
    Niin ja puhelin on MPX200.

2. AMS

Tykkäykset:
    0
    Activesync-ohjelma on mm. tätä varten.

3. rausku72

Tykkäykset:
    0
    Okei!

Oli vaan sellanen käsitys, että tolla ohjelmalla toi ei onnistuisi... :/ toivottavasti olen väärässä! :)

Täytyy koittaa ko ohjelmaa, jos sitten sais sen kanssa ne numerot sieltä talteen.. Kiitti vaan!

4. Larsanjus

Tykkäykset:
    0
    Jeyo Mobile Companion:illa saa viestitkin talteen, activesync yrittää muistaakseni piilotella yhteystietoja outlookin luetteloihin joita ainakaan itse en osaa käyttää luontevasti.

5. rausku72

Tykkäykset:
    0
    Juu itse en ainakaan ole saanut toimimaan kunnolla tota outlookia, että saisin ne puhelin numerot ja viestit talteen... :(

Tota "Jeyo Mobile Companion" vois kyllä kokeilla...
    Olisko kellään suoraa linkkiä mistä sen voisi saada?, vai pitääkö ruveta metsästämään sitä netin syövereistä.. ;)

Jaa tämä viestiketju