1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

mpm ei tunnista cx65..!

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja CreA^, 11/11/04.

1. CreA^

Tykkäykset:
    0
    Elikkäs oon aivan vasta ostanut cx65:tosen ja päätin ostaa myös data kaapelin. Eli asensin datakaapelin omat ajurit (Grateq) ja sitten hain siemensin sivuilta Mobile Phone Managerin+muut, mutta mpm väittää ettei kännykkää ole kytketty koneeseen..! Auttakaa..! P.S. Kaapeli on USB paikkaan liitettävä..

2. st0r

Tykkäykset:
    0
    Mulla on ihan sama ongelma. Paitsi että mulle ei tullut edes mitään ajureita mukaan kun sanottiin että niitä ei tarvitse.

3. CreA^

Tykkäykset:
    0
    eikös sulla ollut sarjaporttiin liitettävä kaapeli?? MUlla on USB paikkaan liitettävä.. Taidampa soitaa siemensin asiakas palveluun..

4. Zup

Tykkäykset:
    0
    Sama vika täällä, puhelimena CX65 ja kaapelina siemensin usb DCA-510. Kaapeli tuntuu toimivan, puhelin latautuu ja kaapeli tunnistuu laitehallinnan kautta. Mutta mpm ei tunne puhelinta sitten millään.

5. Vessu

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z3 Compact,Lumia 1520 Yellow
    Ja kaapelissa ja softassa sama com-portti käytössä ?
    Jos ei niin muuta se samaksi.
    Joskus kaapelin irrottaminen ja takaisin laittaminen sai softan "löytämään puhelimen.

6. Zup

Tykkäykset:
    0
    Ei auta vaikka vaihtaisin usb-porttia. mpm ei yksinkertaisesti tunnu tajuavan että puhelin on koneessa kiinni. Akun lataus toimii, matkapuhelin vastaanottaa dataa (merkkivalo vilkkuu), mutta eipä toimi.

7. Legge

Legge

Tykkäykset:
    0
    Mutta ootko koittanu muuttaa noita COM-portteja. Muistaakseni mpm:n asetuksista saa muutettua tota COM-porttia, mistä puhelinta etsitään.

8. Meian

Tykkäykset:
    0
    Minulla oli alussa sama ongelma, mutta jostain sattui silmään (olisikohan ollut Club-Siemens tjsp), että kytkee kaapelin puhelimeen, sammuttaa ja käynnistää puhelimen uudelleen. Tämä auttoi, ja FW 'pätsin' jälkeen puhelin on oireillut huomattavasti vähemmän kaapelin kanssa.

- J

9. Zup

Tykkäykset:
    0
    oujee, homma toimii kun irroitan kaapelin puhelimesta ja tökkään uudestaan puhelimeen.

10. jamppa1982

Tykkäykset:
    0
    Jos sun emolevyllä sattuu olemaan nForce piirisarja niin ongelmaa ei oikein voi korjata. Niillä vissiin on yhteensopivuus ongelmia. Itselläni ainakin SL55 ja DCA510 toimi todella katkonaisesti ja minulla on juuri tuo nForce piirisarja.

11. Legge

Legge

Tykkäykset:
    0
    Itellä toimi aikoinaan M55 täydellisesti nForcen kanssa. Kannattaa koittaa tietty päivittää piirisarjan ajureita.

12. MoonMan

MoonMan

Tykkäykset:
    23
    Täältä löytyy myös nForce, ja USB-kaapelit toimii loistavasti.

Jaa tämä viestiketju