1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Mp3Go

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja -->Nokia<--, 15/4/04.

1. -->Nokia<--

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N97&amp;Saunalahti&amp;Mobiili-laajakaista
    Miten saa mp3-tiedoston tallennettua jonka on lähettänyt koneelta bluetoothilla ja soimaan sen mp3go:lla?

2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Foorumin haku ja hakusanaksi Mp3Go

3. sane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    13
    Jos se on viesteissä tarvit esim. fexplorerin jolla voit etsiä sen maili hakemistosta (erittäin hankalaa) ja siirtää sieltä oikeaan paikkaan. Helpommalla pääsisit käyttämällä pc-suitea jolla siirrät kerralla oikeaan paikkaan.

4. Kulmikas

Tykkäykset:
    0
    Minulla ainakin kännykkä soittaa kappalia, vaikka ne on viesteissä. Kun sen ohjelman käynnistää niin siinä näkyy ne kaikki mp3:set, jotka sillä hetkellä on kännykässä/muistikortilla.
    Mutta se ohjelma ei taida olla tuo mp3go. Mutta muistaakseni olen kokeillut myös tuolla ohjelmalla ja kyllä sekin löysi ne kaikki kappaleet.

5. -->Nokia<--

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N97&amp;Saunalahti&amp;Mobiili-laajakaista
    No voisitko kertoa, santeri88, vaikka polun sinne käytettäessä FExploreria? Puhelimena on 3660.

Entä mikä Kulmikkaalla oli se ohjelma?

6. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Mitä vikaa esim. Auttakaa MP3Go:n kanssa!!! tuossa vanhassa ketjussa oli tai mp3:set toimimaan..? ketjussa?

7. Kulmikas

Tykkäykset:
    0
    Joo, se mun ohjelman nimi on ultra mp3.

8. sane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    13
    fexplorerilla menet joko c:/system/mail (puhelimen muisti) tai e:/system/mail (muistikortti ja sieltä joudut kymmenien kansioiden joukosta itse selaamaan. Näin ainaki ite löysin. Ja sitte vaan kopioit haluamaasi kansioon esim. e:/mp3

Jaa tämä viestiketju