1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

mp3 yms muut minulle hankalat jutut

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja nainen maeessae, 1/3/05.

1. nainen maeessae

Tykkäykset:
    0
    Tämän yön olenkin viihtynyt vuoroin täälä ja vuoroin mm nokian sivuilla.
    Ostin kakkos puhelimeksi naisellisen samsung T500 ja eihän siitä mitään tule... myyn sen pois ja nyt suunnittelen 3230 ostoa.
    Mp3 jutut on minulle (naisena) hieman hepreaa... jos sellaisen puhelimen hankin niin saanko esmes tältä palstalta selko-ohjeita kuinka saan kaikki kivat musiikki jutut hyödynnetyiksi?
    En millään haluaisi turvautua puhelinmyyjien puoleen kun usein ottavat käsittämättömän asenteen naista kotaan, vaikka juuri tässä kohdassa pakenenkin tietämättömyyteni kanssa sukupuoleni taakse = )

Muuten kyllä olen kelpo pakkaus mutta tässä kohtaa tukeudun teihin, mottoni onkin " olkoot miehet miehiä, jotta naiset saaavat olla naisia"

2. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Varmasti saat apua tällä foorumilla. Kannattaa tosin sitten asian ollessa ajankohtainen hyödyntää jo olemassa olevia viestiketjuja, jotka aiheesta puhuvat.
    Muutenkin kannattaa vilasta läpi foorumin säännöt pääpiirteittäin, sillä apua saa huomattavasti paremmin kun ei aiheuta turhaa "ärsytystä".
    Tämähän on mukava kuulla ;)

3. nainen maeessae

Tykkäykset:
    0
    Tulipas ensimmäinen vastaus nopeasti!

Juu, yritän toki itse haun kautta etsiä tarvitsemani tiedot, en siis ihan veltoksi meinaa alkaa ja valmiiksi purtua peräämään. Tänä yönäkin olen ahminut ihaillen tietoja ja linkkejä useaamman tunnin ajalta.
    Ja onhan aina uuden puhelimen viehätyksenä sen uusien juttujen löytäminen ja muutenkin kaiken vapaa-ajan yhteinen vietto =)

Mutta niin kuin jo tunnustin (häpeäkseni) en ymmärrä mp3 asioista mitään, ja valitettavasti saatan kysyä kovinkin yksinkertaisia kun en osaa oikeita termejäkään haku kohtaan ehkäpä laittaa.

4. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Jos MP3:n on vieras asia, niin arvailisin että se ei ole kovin tärkeä, joten ota rauhallisesti ja odota luuriasi ja tutustu sen muihin ominaisuuksiin, niissäkin on harrastelijallekkin vähäksi aikaa pähkäiltävää.

Kyseisestä luurista ja MP3sista tulee aikaan käyttökokemus ketjuun tarkempaa juttua.
    Myyjien hommahan on myydä, ja siis tarvittaessa kertoa tarkemmin tuotteesta _ostavalle_

5. jannyman Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    0
    Ja jos mp kolmoset kiinnostaa ja olet muutenkin musiikin ystävä niin toi 3230 kannattaa sit unohtaa kun siinä on monosoitin.Jos raha ei ole esteenä niin kehottaisin odotteleen hiukan kunnes 6680/81 tulee myyntiin,niissä on molemmissa stereosoitin.

6. koodi

Tykkäykset:
    0
    Mitkä kaikki osaa soittaa stereona?
    Raavituttaa kun nokia vain ilmoittaa, että on mediasoitin, mutta 7710:ssa on stereosoitin.

7. mustis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    6
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Ace II/Lumia 520, Elisa
    Stereona osaavat soittaa mallit, joiden valmistus on jo lopetettu...
    eli originan N-Gage ja 3300 sekä ehkä myös hirvitys 5110. Henk.koht. mp3sien kuuntelu on jäänyt aika vähälle, olen kuunnellut kännykän radiota paljon enemmän.

8. jannyman Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    0
    Toisaalta jos nainen mäessä haluaa vain käyttää mp kolmosia soittareina tai kuunnella niitä luurin kajarista niin silloinhan toi 3230 on varmaan ihan mainio peli varsinkaan kun hintakaan ei päätä huimaa ~ 350 euroo.Kertonee varmaan itse kunhan heräilee rankan yön jälkeen ;)

9. Ollilan Jokke

Tykkäykset:
    0
    Kai ny 6230:aa vielä valmistetaan..?

10. mustis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    6
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Ace II/Lumia 520, Elisa
    Tosi! Meinasi unohtua!

11. Igor

Tykkäykset:
    0
    6630 soittaa myös MP3:t stereona. 7710 tuolla jo mainittiinkin...

12. koodi

Tykkäykset:
    0
    Mites kommut?

13. kinde Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    25
    Puhelinmalli:
    Iphone 6 128GB
    uudet soittaa reteona

14. viude Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
  15. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Soittaahan se.

16. htavilap Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Tarkoitat varmaan 5510:ä

17. nainen maeessae

Tykkäykset:
    0
    Ihan ekana töihin päästyäni tulin tarkastamaan tämän foorumin ja voih teitä taas sain klikattua suosikkeihini muutaman valistavan linkin =)

Raadiota olen vallan tähän asti käyttänytkin ja huomattavan ahkerasti nykyisestä 7200, sitä jään kaipaamaan kyllä jos tuohon 3230 siirryn.
    Se 6680/81 vaihtoehto kiinnostasi myös kyllä polttavasti, mutta hinta on aika paljon rapeampi, varsinkin kun saatan olla potenttiaalinen puhelimien haalija... kuukausi sitten kun sen korupuhelimeni hankin ja käyttöpuhelimen jätän tuon 7200 sen radion takia...

Tänään muuten tein puhelin varauksen espan mäkitorpaan 3230;sta, muuta paikkaa kun ei nyt jus tullut mielen ja sieltä kerran olen kivaa palvelua saanut.
    Eivät tosin sitä pysty nyt heti myymään eivätkä tiedä koska edes se puhelimen saavat myyntiin..

18. [Tomppa]

Tykkäykset:
    1
    paljonko oli hintaa?

19. kakofonia

Tykkäykset:
    0
    Kyllä tuosta 3230 hyvä radio löytyy ja on erittäin hyvä kädessä ja nätimpi ja pienempi kuin kuvissa, mutta mp3:sia sillä ei kuuntele erkkikään kuulokkeista eikä kajarista. Samaan hengenvetoon voin sanoa että ette tuu uskoo kuinka hyvä soundi tulee 6681/6680 kajarista.

20. Hedgehog

Hedgehog Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    38
    Puhelinmalli:
    S7 Edge, iPhone6
    Mitä meinaat 6680/81 kajarin laadusta...? ootko päässy kuuntelee?

Jaa tämä viestiketju