1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

MP3 Viestiäänet

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Jukk83, 10/10/06.

1. Jukk83

Tykkäykset:
    0
    Voisitteko laittaa tänne saitteja joista löytyisi hyviä viestiääniä. Itse olen yrittänyt etsiä, mutta melko vähän olen löytänyt. Vinkkejä?

2. Snoops

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia N97mini + Sonera
    itse olen muuttanut mp3set ensin waveiksi. sitten editoinut niitä goldwavella lyhyemmäksi ja lisännyt feidit jne. Sit taas muuttanut takas mp3seksi ja eikun kännyyn :) Näin saa helposti esim suosikkikappaleen intron viestisoittariks ilman että tarvii mitään maksella, yleensä tosiaan noi viestiäänten valikoimat on suppeita.

3. Blur

Blur Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Nokia N9 16GB + DNA / HTC Desire Z + Saunalahti
    Itse olen tehnyt melkein samoin, mutta sillä erolla että muokannut suoraan mp3:set Goldwavella.. Helppoa kuin heinänteko ja saa loistavia pätkiä!

4. Jukk83

Tykkäykset:
    0
    Juu ei siinä varmasti muu auta kun itse alkaa väsäämään noita. Tosiaan hirveän huonosti löytyy nettisivuilta juurikin noita viestiääniä kun kaikkea muuta löytyy kyllä.

Kiitos muuten tuosta ohjelmavinkistä! Täytyykin heti kokeilla.

5. Andreas

Tykkäykset:
    0
    Tuolta löytyy kaikenlaista....

6. Jukk83

Tykkäykset:
    0
    Toi oli hyvä! Kiitti vinkistä.. Löytyy meinaan jonkun verran noita erilaisia ääniä.

Jaa tämä viestiketju