1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

MP3:sten kuuntelu bluetooth hands-freellä?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja ZupaDupa, 11/5/06.

1. ZupaDupa

Tykkäykset:
    0
    Onnistuuko MP3:sten kuunteleminen bluetooth hands-freellä, ja jos, niin millä puhelinmalleilla?

2. tonza19 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Ainakin samsung sgh-i300:lla onnistuu samsungin omalla BT -stereokuulokkeilla.

3. Jarppa78

Tykkäykset:
    0
  4. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
  5. viude Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mitä muistelin niin aikoinaan, kun itsellä oli 6600 + HDW-2. Niin sillä yhdistelmällä jotain musiikkia kuuntelin tuosta napista.

6. Kutonen

Tykkäykset:
    0
    Ostin uudet Jabran BT620S bluetooth kuulokkeet AD2P tuella.
    Pystynkö kuuntelemaan musiikkia bluetoothin kautta puhelimellani (Qtek 8310)?
    Sisältääkö tämä päivitys tuen? http://www.qtek.fi/8310tuki.htm Jos sisältää niin voisiko joku hommata sen minulle kun en ole oikeutettu käyttämään ks. sivua?

7. scubapro

Tykkäykset:
    0
    Oon pari päivää yrittänyt saada toimimaan HTC TyTn ja Jabra BT620s yhdistelmää.

Laitteet pariutuvat kuten pitääkin ja TyTn ottaa käyttöön Jabran Wireless stereo ominaisuuden. Musiikkikin kuuluu stereona, mutta pätkii satunnaisesti satunnaisen pituisia ajanjaksoja.

Joskus saattaa pystyä kuuntelemaan muutamankin minuutin ilman pätkäsyä, mutta yleensä musiikki katkoo usein ja eihän semmoinen peli vetele!

Siitä ei ole varmaa tietoa mistä tämä johtuu, mutta aika pettynyt olen. :D Johtuneekohan radioyhteydestä vai TyTn prosessoritehosta... . Välillä kyllä tuntuu siltä, että pätkintä johtuu pään heilahtelusta tms kehon liikehdinnästä ja muusta mikä saattaisi tulla yhteyden eteen.

Musiikin soittoa on kokeiltu WMP 10llä, GSPlayerillä ja Pocket Playerillä. Kaikilla ohjelmilla sama ongelma. WMP 10ä pystyy kontrolloimaan Jabran nappuloilla.

Siinä vaan mun kokemuksia näin ensituntumalta. Ei varmaan auttanut Kutonen nimimerkkiä kuitenkaan mutta tulihan avauduttua ainakin omaksi helpotukseksi sitten.

8. Kutonen

Tykkäykset:
    0
    Edelle mainitsemani päivityksen latasin aikaa sitten. Eipä löytynyt tukea musiikin kuunteluun....
    PC:llä sen sijaan kokeilin kuunnella. Ei siitä kyllä mitään tullut kun pätki niin pahasti (vaikka olin 0,5m:n päässä koneessta)!

9. Wooz

Tykkäykset:
    0
    Ajattelin etsiä vanhan ketjun ja kysyä sitten tässä oman asiani.

Puhelimena mulla on nyt Nokian 6131 ja tullut töissä kuunneltua joka päivä radiota/mp3:sia puhelimesta nyt jonkun puoli vuotta. Noh sanomattakin selvää, että nyt sitten hajos viimein ne vakio kuulokkeet. Kosketushäikkää ja kuuluu vaan toiselta puolelta kunnolla.

Bluetooth kuulokkeita olen selaillut, mutta ei tuolla näytä kovin sopia löytyvän. Taitavat kaikki olla tuollaisia isoja sangallisia malleja, itse haen suhtkoht huomaamattomia nappeja. Vai löytyykö jotain vaihtoehtoa ?

Tuntus vaan, että helpompi olisi hommata adapteri tuohon kapulaan ja kuunnella sitten kunnon napeilla ? Onko se adapteri minkä hintainen ?
    Ja radio ilmeisti häviää siinä samalla sitten, taitaa olla siinä mokkulassa anteenni vai mikälie.

10. rixa Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Adapterin saa halvimmillaan alle 20e. Muistaakseni ad-15 on semmoinen. Siinä ei ole mikkiä, eli et voi hoitaa puheluita sillä. Muutaman euron kalliimpi ad-46 hoitaa puhelutkin. Vielä lisää rahaa, eli noin 30e (suunnilleen noin. :D) niin saat adapteriin vielä pause/play, edellinen/seuraava napit.

Radiota et voi käyttää bt kuulokkeilla.

11. R-Pelle

Tykkäykset:
    0
    Jos et ole päivittänyt vehjettä niin pätkimisestä ei taida päästä. Vilkaisepas tänne. Mitä nopeasti kattelin niin jollain oli pätkiminen loppunut päivityksen ja patchin jälkeen.

Itselläni on Qtek 9100 eli tytinää edeltävä malli ja se toimii Motorolan BT-kuulokkeiden kanssa, tosin päivityksen sekin vaati.

12. Juhaka

Tykkäykset:
    0
    Itse kuuntelen musiikkia puhelimestani (SE m600i) Plantronics Pulsar 590A headsetillä. Eivät ole mitkään huomaamattomat nappikuulokkeet vaan päinvastoin; isot ja kiiltävät ja vielä välkkyvätkin kun BT-yhteys on päällä! Huolimatta siitä olen kuitenkin tosi tyytyväinen äänen laatuun ja handsfree ominaisuuksiin. Voin suositella luureja sillä mukana tulevan adapterin kanssa ne on helposti käytettävissä vaikka television kanssa ja erikseen ostettavan donglen myötä erinomaiset PC käytössä!

13. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Iquan BHS-701 stereo-HF BT-kuulokkeet ovat olleet viimeaikoina käytössä. Enemmän tulee puhuttua kuin kuunneltua musiikkia noilla. Mukavat korvalle, helppo laskee niskalle. M600i-puhelimen kanssa toimivat hyvin yhteen. Lisäksi akku on kestävä.

14. hiipivahalkopino

Tykkäykset:
    0
    Voiko nokian 6233 luurilla kuunnella musiikkia bluetooth-kuulokkeiden kautta?

15. Juhaka

Tykkäykset:
    0
    Kysyisin vain että toimiiko BHS-701 kuulokkeilla paussin käyttö? Pulsarilla kun ei musiikkia saa paussin jälkeen uudelleen päälle (pitää laittaa puhelimesta)! Liekö vika sitten puhelimessa vai kuulokkeissa (käyttäjä on tietenkin erehtymätön)...

16. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Ei toimi paussi eikä myös kuulokkeissa olevat eteen ja taakse kelaukset. Mutta muuten ihan ok.

Jaa tämä viestiketju