1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

mp3 soittoäänet

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja bnhmmr, 12/2/06.

1. bnhmmr

Tykkäykset:
    0
    yritin jotenkin etsiä täältä mutta en löytänyt että miten mp3set kannattaisi laittaa puhelimeen? omistan k500i:n ja siinä tuota muistia on vaan tuo 12mb eli kuinka paljon ja millä ohjelmalla laatua kannattaisi heikontaa?
    onko jollain jotain kikkoja tai muita hyviä neuvoja ihan yleisesti tähän aiheeseen liittyen?
    kiitoksia jo etukäteen

2. Mark_Q

Tykkäykset:
    0
    Omia soittoääniä tehdessäni olen poiminut alkuperäiskappaleesta vain sen oleellisen, soittoääneksi soveltuvan jakson laulusta ja näin kyseessä vain muutamia sekuntteja pitkä pätkä, joka sitten toistuu hälytysäänenä toimiessaan kunnes puheluun vastaan.

En ole kokeillut kokonaisen kappaleen määrittämistä soittoääneksi, mutta olen saanut toisaalla käydyistä foorumikeskusteluista sen käsityksen, että SE:n kännykät soittaisivat muutoinkin vain n. 10-15 sekunttia kyseisestä kappaleesta. (Korjatkaa, jos ei pidäkään paikkaansa)

Näin ollen voit pitää alkuperäisen mp3:n laadun ennallaan jos ja kun editoit siitä vain sopivan pätkän. Soveltuvia ohjelmia tuntuu olevan pilvin pimein. Itse olen kokeillut Audacityä sekä pilkkomiseen nimenomaisesti laadittua mp3DirectCut:ia. Ehkäpä sinulla on jo koneellasi ohjelma, jolla voit leikata ja liimata otoksia...?

3. bnhmmr

Tykkäykset:
    0
    ahaa, eli täytyy sitten pilkkoa sopivat osat soittoääniksi.
    täytyykin kokeilla noita eri ohjelmia millä saa laulut pois kappaleista.
    kiitoksia nopeasta vastauksesta Mark_Q:lle!

4. Eki79

Eki79 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    84
    Puhelinmalli:
    Galaxy S6 (SM-G920F)
    Kyllä K700i ainakin soittaa ihan kokonaisiakin biisejä soittoääninä ilman mitään ropleemia...

5. Juffex

Juffex

Tykkäykset:
    13
    Itse olen käyttänyt ihan kokonaisia mp3 soittoääniä omassa K500i kännyssäni.

dbPowerAMP Music Converter on loistava ohjelma laadun/muodon muokkaamiseen. Kyseisellä ohjelmalla vois myös paljon muuta kivaa tehdä. Esim poistaa laulun tai musiikin yms yms jne jne...

Jaa tämä viestiketju