1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Mp3-soittimista [kannettavista]

Keskustelu osiossa 'Viihde-elektroniikka', aloittaja Keijo, 11/8/04.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. Keijo

Tykkäykset:
    0
  2. Sunny boy

Tykkäykset:
    0
    Mulla on tuo MP-110 malli ja mp3:sten soittaminen toimii loistavasti ja mukana tulevat korvanappikuulokkeet ovat erinomaiset.

Kaulassa roikkuessa ei tuo radio vaan kuulu kovin hyvin ainakaan täällä E-Pohjanmaalla, mutta se onkin ainoa minus mitä olen tuosta löytänyt

3. Keijo

Tykkäykset:
    0
    Yhdessä arvostelussa (löytyy@google) moitittiin juuri noita vakio kuulokkeita. Mutta kai se oli sitten hifi-tason arvostelija.

Tietääkö kukaan saako noita mistään parempaan hintaan? Vaikka ei tuokaan kallis ole.

4. AndK0

Tykkäykset:
    0
    Minulla on tuo Iriverin Ifp-390t ja siihen olen kyllä ollut todella tyytyväinen. Kannattaa myös harkita noita Iriverin tuotteita kun mp3-soitinta etsii. Verkkokauppa.comista niitä ainakin saa.

5. Keijo

Tykkäykset:
    0
    Taidan kumminkin ostaa (varmaankin) tuon Jenssin. Se on niin hieno. :D

6. DirtyJ

Tykkäykset:
    0
  7. Jupex Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    17
    Puhelinmalli:
    Joku nokia
    Laitat huntin lisää ja ostat Ipod:in.

8. yellow Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Tavallinen Ipod on kamalan kokoinen. Mini -versio olisi kokonsa puolesta ihan ok, mutta niita ei meinaa saada mistaan ilman pitkia jonotuksia.

9. Fujitsu

Tykkäykset:
    0
    Creative muvo2 4GB hinta ~350€

10. DirtyJ

Tykkäykset:
    0
    Ite ostin 256:n iLynin. Tyytyväinen oon ollu, ei tarvi ainakaan minä isompaa tallennus mahdollisuutta, riittää ihan hyvästi, sillon tällön vaihtaa vaan biisejä tietokoneelta. Suosittelen. Koon puolesta myös passeli. Makso n. 120e.

11. AndK0

Tykkäykset:
    0
    Ja minulle ainakin radio on todella tärkeä osa soitinta, ja sitähän ei iPodeista löydy..(Tiedän kyllä että lisälaitteena saa, mutta kun lisälaitteet ovat lisälaitteita..)

12. Keijo

Tykkäykset:
    0
    Ei se satasesta ole kiinni mutta sitten voin ostaa ipodin kun se kutistuu tuollaiseksi jenssin kokoiseksi. Olikos se nyt 42 grammaa vai kuinka... Pc:llä saa aina sitten vaihdettua musat, en tarvitse mitään jukeboksia mukaani.

13. Harald73

Tykkäykset:
    0
    Ei taaskaan vissiin ihan oikea topic, mutta onko teillä kokemusta ns. kannettavista "ghettoblaster" tyyppisistä mp3 soittimista eli siis kannettavista cd/radio soittimista, jotka hanskaa mp3 toiston??

14. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Mulla on tuollainen ollu jo reippaan vuoden. Ollu nyt tuolla hyllyssä pölyyntymäs kun ei oo oikein tarvetta, mutta ei tunnu menevän oikein kaupaksikaan. Pirun hyvä vehje mun mielestä ja kun lukee CD-RW levyjä niin on kätevä niihin polttaa MP3:ia :). Radiokin kuuluu ihmeen hyvin, muut sai intissä juosta kännyköidensä kans että kuuluis edes jokin kanava, mutta tuolla kuului useampi kanava ja kirkkaasti. Ei tarvinnu juoksennella ;). Ei oo vaan oikein ollu käyttöä intin jälkeen.

Update: oikeastaan yli 1,5 vuotta ollu jo kun tarkemmin miettii.

15. mik-ko

mik-ko Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Ostettiin just meidän lätkäjoukkueelle semmoinen mankka. Eli tämmöinen. Ihan hyvin sen tuntuu pelittävän. Tosin ääntä ei lähde niin paljoa kuin ulkonäkö antaisi ymmärtää. Bassokaiutin aika lailla onneton. Tänään testailen MP3 toimintoa...

16. Harald73

Tykkäykset:
    0
    Merkki ja malli?

17. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Ei kun sori, jäi huomaamatta tuo ghettoblaster. Ei oo siis ihan sellainen :)

18. Harald73

Tykkäykset:
    0
    Sattuuhan sitä ;)

19. DirtyJ

Tykkäykset:
    0
    iLynistä löytyy myös radio... =)

20. rutina

rutina Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z1 Compact
    Noita Jenssejä saa kai Ruotsista aika hyvään hintaan, jos sinne päin on matkaa lähiaikoina..

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.

Jaa tämä viestiketju