1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

MP3 soittareita k700i:hin?

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja rocka25, 30/7/04.

1. rocka25

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Sony Ericsson Xperia Ray
    Mistähän saisi kätevimmin? Ihan uuno näissä kaapeleiden kautta latauksissa, saako esim. wapin kautta mistään?

2. qwerty987

Tykkäykset:
    0
    Buumi.net ainakin tarjoaa maksullisena aitoja soittoääniä, jotka ovat ilmeisesti waveja. Itse saa monilla ohjelmilla tehtyä tietokoneella joko waveja tai mp3:siä.[/url]

3. Jussi2000

Jussi2000 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    Itse olen ainakin MAF:ista tilannut. www.maf.fi tai wap.maf.fi . Lisäksi SE:ltä saa PlayNow palvelusta MP3:ia

4. Loerpoetin

Tykkäykset:
    0
    Voi olla että teen jotain väärin mutta en ymmärrä koko PlayNow:n hyötyä. Oma valikko oikein toiminnalle mutta sieltä ei aukea kuin 10 biisiä. Muilla sama?

5. Guest Vieras

Mulla ei toimi koko playNow, antaa kuunnella mutta tallennus(maksaminen?) ei onnistu.

6. Andreas

Tykkäykset:
    0
    Netti täynnänsä ilmaisia wav:eja ja MP3:sia -- miksi maksatte niistä? Itsekin niitä on helppo tehdä.

7. Arde Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Aivan samaa mieltä, typerää maksaa operaattoreille ja muille noista härpäkkeistä!

8. taaviankka

Tykkäykset:
    0
    samaa mieltä.. operaatorit ja muut yrittää vaan riistää joltakin hyväuskosilta rahat

9. Guest Vieras

No ei kai se 2e nyt niin hirveän kauheasti voi olla?

10. topek

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 6500 slide & Elisa
    Ite en kyllä 30 sekunnin piipityspätkästä 2euroa maksais, eikä ne noin paljoa taida maksaakkaan. Itse ainakin pätkin mp3:sta sen haluamani pätkän Goldwavella ja sitten bt:llä luuriin.

Jaa tämä viestiketju