1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Mp3 ja puhelin samaan pakettiin. Minä ostan minkä?

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Peku-92, 3/8/09.

1. Peku-92

Peku-92

Tykkäykset:
    9
    Tällasta olis tällä kertaa ja nyt etsisin mahdollisimman hyvää puhelinta mp3 soittimen korvaajaksi joten äänenlaatu olisi nyt kaikista tärkein. Kameraan ei tarvitse kiinnittää puhelimessa mitään huomiota koska ostin vasta LGku990 viewtyn ja nyt ostaisin tavallaan kakkos kapulaa koska tässä viewtyssä ei ole sitä 3.5 kuulokepaikkaa ja muutenkin musiikkisoittimena tää on aika huono. Tämä on siis kakkoskapula joten mitään kallista en ala hankkimaan vaan toivoisin että hinta olisi pieni. Siinä 100-200 egen paikkeilla.

2. ilaril Vieras

Itse jos ottaisin kakkospuhelinta musikkisoittimeksi, olisi valinta Nokia 5310 XM. Yllätyin puhelimen laadusta kun sitä kädessäni pyörittelin ja sillä musiikkia kuuntelin. Stokkalla oli kanta-asiakastarjous 4GB kortin kera 150e.

3. Peku-92

Peku-92

Tykkäykset:
    9
    kiitos neuvosta. Pistin upean mustan version puhelimesta tilaukseen ja näyttää kyllä mahtavalta varsinkin mp3 tarkoitukseen. Pystytkö kertomaan puhelimen äänenlaadusta vielä jotain? Vaikka että miltä kuuluu kuulokkeilla tai ilman? Aattellin vaan että pitäiskö tilata paremmat kuulokkeet?

4. ilaril Vieras

Itse kokeilin tuota kolmilla eri napeilla, ja kyllä ne Nokian napit oli ihan hyvät peruskäyttöön, mutta eivät toki mitään "hifiä". Itse valitsisin kuulokkeet lähinnä sen mukaan mitkä tuntuvat hyviltä. Yhdet kokeillut oli jotkut SE:n bt-napit (HBH-IS800 näköjään), jotka kyllä itsestä tuntui hyviltä, eikä vähiten vapauden takia.

Puhelimen äänenlaatu on varsin hyvä luokkaansa. Ainut neuvo minkä voi antaa on se että hankki mieleisensä kuulokkeet :)

Jaa tämä viestiketju