1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

mp3 Gravity?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Olli-Pekka, 21/5/04.

1. Olli-Pekka

Tykkäykset:
    0
    Mitä pitää tehdä kun olisin viemässä mun puhelimen huoltoon ja siellä tyhjennettäis puhelimen muisti ja muistikortin muisti että saisin taas puhelimeni toimimaan. Elikkä kun olen maksanut tosta ohjelmasta sen registeröinti maksun niin pitääkö mun maksaa se uudelleen jos haluan asentaa sen taas huollon jälkeen puhelimeen vai mitä pitäis tehdä?

2. Peurasaari

Peurasaari Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+
    Tee puhelimesta varmuuskopio jonka sitten palautat takas luuriin huollon jälkeen. Ja jos sait erikseen esim tekstiviestillä koodin niin sittenhän ei ole mitään hätää....

3. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Jos ottaa backupin ja palauttaa tiedot ni vaikka uus softa päivitetäänkin voi vika ilmaantua heti takaisin. Siinäpä onkelmaa...

4. Olli-Pekka

Tykkäykset:
    0
    Juu tarkoitus ois laittaa tuo kone siihen kuntoon kun ostettaessa että varmasti kaikki ongelmat poistuis. Pitää kai ostaa siit seuraavaks vaan aina se kuukauden lisenssi että jos käytälleen niin ei mene rahoja hukkaan niin paljon.

5. Xaeron

Xaeron Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4S
    Kyllä sä saanet valmistajalta lisenssiavaimen uudestaan, kun kerrot tilanteen.

Jaa tämä viestiketju