1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Motorolan tilanne?

Keskustelu osiossa 'Motorola ja Lenovo', aloittaja General_Lee, 9/7/09.

1. General_Lee

Tykkäykset:
    0
    En nyt haulla löytänyt tällaista keskustelua joten päätin aloittaa siitä topicin...

Minulla on ollut yksi RAZR V3,ostin sen silloin kun ne tulivat markkinoille.Pakko tunnustaa että on ollut omalla tavallaan paras puhelimeni verrattuna muihin mitä on ollut käytössä...Ei kertaakaan tarvinnut takuuhuoltaa.Nyt alkaa taasen olemaan mitta täynnä Mokiaa,6500 ei ole ollut kuin 11 kertaa huollossa ja juuri täytti vuoden...Eikä vieläkään kunnossa ole mutta ei vaan jaksa enään valittaa.

Koska en huoli mitään muuta kuin simpukka-mallin luureja niin alkoi taasen tekemään Motoa mieli.

Saako niitä enään Suomesta uusina ja suomalaisella valikolla?

V8/V9 kiinnostaisi...

2. ilaril Vieras

Suomessa on vähän huono tilanne Motorolien kanssa, kieltämättä. Itsellä ollut V3xx ja V6 maxx ja ne ovat olleet kyllä (3g) puhelimista parhaita. Uutena olen nähnyt Motorolaa vain verkkokauppa.comissa, mutta niitä malleja ei ole kuin pari. Razr V8 kyllä löytyy, eikä hintakaan ole kuin 169.9e.
    Itse katselin ebaystä (.co.uk ja .de) V9:ä. Hinta ei olisi kovin paha sitäkään kautta, mutta niissä laitteissa suomi taitaa olla turha kielihaave. Saksalaisista tosin löytyisi ääkköset.

Jaa tämä viestiketju