1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

motorolan takuuhuolto on vehkeestä!

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja niskalaukaus, 17/10/02.

1. niskalaukaus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    t191:ssä minulla oli sellainen vika että se ei käynnistynyt eikä latautunut enää ollenkaan, joten laitoin se huoltoon. Seuraavassa koko tarina.

Lähetin takuuhuoltoon hobbyhallin kautta vanhan kunnon motorola t191 puhelimen,. Kun se saapui 1kk päästä, lapussa luki että päivitetty ja testattu OK. Mutta kun laitoin sen laturiin, puhelin ei edes käynnistynyt, vaan piipittää hiljaa, siis alkup. vika ei ollut edes korjaantunut! Kaiken lisäksi puhelimen näytössä oli lisää naarmuja, kyljessä lovet avaamisesta johtuen(?) ja takana oleva motorola-tarra ilmeisesti otettu irti ja laitettu takaisin, joten se oli aivan vinossa ja rutussa. Myös ruuvin päällä ollut sinetti oli otettu tietysti irti, mutta miksi sama oli laitettu takaisin paikalleen? nythän he voivat sanoa että olen itse avannut puhelimen koska sinetti on aivan piloilla.

huoltofirma siis oli IT Services A novo

2. stume

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Apple
    Kuulostaa siltä että joku poropeukalo on sählänny sen kannssa.Tee kunnon valitukset ja vaadit korvauksia vaikka ? =)

3. niskalaukaus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    se oli suunnitelmissa. Kyllä tekee sitä veellä alkavaa kun saa puhelimen huollosta huonompana takaisin...

mutta pitää tuossa huomenissa soitella sinne.

4. Flyer Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    N97
    Asiaton kommentti:

Ainoa toimiva huolto motorlalle on jätehuolto ;)

Asiallinen kysymys:

Teitkö jo reklamaation ja mitä vastattiin tai tuskin vielä vastattiin, mutta pistä tänne tietoa asiasta sitten kun sitä tulee.

5. niskalaukaus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    noh, laitoin sinne sähköpostia, ja eilen soittivat kotiin. Kuulemma on testattu ja toimi täydellisesti, ja tarra ei voi olla rutussa koska siihen laitettiin uusi. No minä siinä sitten tivasin että kyllä tälle jotain pitää tehdä, jolloin sieltä sanottiin että "no lähetä se sitten tänne niin katsotaan uudemman kerran." Mitään hyvityksiä en siinä alkanut tivaamaan, mutta pitää laittaa joku viesti paketin mukaan...

Toivossa on hyvä elää...

Jaa tämä viestiketju