1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Motorolan "läppä" mallit ja saatavuus

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja spaceGoose, 21/5/03.

1. spaceGoose

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC Desire Z
    Surffailin netissä Motorolan sivuilla, etsien uusimpia läppämalli puhelimia, joihin hullaannuin nähtyäni niitä jatkuvasti amerikkalaisissa tv-ohjelmissa (kyseenalainen syy hankkia puhelin, tiedetään, mutta ei keskitytä nyt siihe ;) ) ja vertailin Euroopassa saatavilla olevia malleja.

Mistä johtunee että kaikki magean näköiset mallit eivät ole saatavilla Euroopassa? Käyttävätkö ne erilaista teknologiaa joka ei toimi Euroopassa vai onko niin että niitä ei vaan Suomesta saa?

Minua etenkin olisi kiinnostanut ostaa Motorolan i90, i95c mallinen puhelin, lähinnä koska muotoilu miellyttää. Tai i95CL, joka on läpinäkyvä malli. Onko tätä esim. saatavilla Suomesta tai muualta Euroopasta?

Pari vuotta sitten minulla oli vielä Motorolan v3690, mutta siirryin Nokia 5210, kun alkoi olla Motorola vähän vanhaa laatua. Nokiaa käytettäessä olen tullut siihen tulokseen, että läppäpuhelin se pitää olla ainakin tällä tytöllä, joten tänä kesänä pitäisi uuteen taas vaihtaa.

Aika nihkeästi noita läppä puhelimia on valikoimissa, eikö Euroopassa niistä tykätä näin yleisesti vai mistä moinen johtunee? Makuasia kait...

2. Dwindle

Tykkäykset:
    0
    Noista sun antamista malleista en tiiä, mutta eikös T720i ois aika hiano siinä oisse kameraki.

3. jeesh Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    eipä taida olla euroopassa moton läppä malleja, muuta kuin t720i ja v60 ja v66, mut ne taitaa olla hiukan vanhentuneita... ne i95 sun muut luurin käyttää eri tekniikkaa (lue: EI gsm) joten ei toimi suomessa...
    v600 on tietysti tulossa, mutta kestää vielä jonkun kuukauden,
    motolla on tulossa joku läppä malli jonka kansi on läpinäkyvä ja taittuu näytön päälle niin, että näyttä näkyy alta, mallia en muista mutta olis tulossa toisella vuosipuoliskolla...

ja sittenhän on muitakin läppä puhelinten valmistajia...
    esim: http://www.samsung.fi/

ja siemensin CL 50
    http://www.my-siemens.com/MySiemens...duct%3AMW%2FHD%2FHD%2FCL508008%2Fdesc,FF.html

4. spaceGoose

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC Desire Z
    Olen tuota T720i:tä kyllä katsellut, mutta minusta sen muotoilu on aika laatikkomainen verrattuna pyöreämpä mallisiin i90C ja i95CL mailleihin. Tosin olen myös harkinnut Samsungin SGH-T100:n hankitaa tai sitten SGH-S300 (joka on kyllä vähän turhan tyyris puhelin...).

Voiko joku muuten vielä selittää miksi esim. v3690 mallin näköisiä puhelimia on vilahdellut Amerikkalaisissa sarjoissa mutta niissä on (kuten lähes kaikissa muissakin malleissa) on sellainen ulos vedettävä "antenni", mistä tämä johtuu? Suomessa myytävissä puhelimissa niitä ei ole ollenkaan tai sitten on sellaisia parin sentin mittaisia.

5. jeesh Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Joo o, liittyy taasen niiden känny tekniikkaan jota käyttävät, gsm puhelimissa ei tarvita, ne on ihan kivoja ne piiskat (sanokaa mitä lystäätte:). Harmi vaan, että niitä ei suomen oloissa tarvita, joissain (mun luurissa esim) on sellanen ihan vaan näön vuoksi, hauskaa ;)

6. Ewert Oktan

Ewert Oktan Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    113
    Ikävä tuottaa pettymys, mutta useimmat Yhdysvalloissa myytävät puhelimet (mukaanlukien useimmat Motorolan uutuudet) eivät sovellu Eurooppaan. Mainitsemasi i95cl on muistaakseni TDMA-verkkoon soveltuva puhelin, ei GSM. Samoista syistä Aasian markkinoille valmistettavia puhelimia ei juuri Euroopassa näy. (Hekin käyttävät eri verkkoja esim. CDMA.)

Toki Motorolalla on Euroopassa myynnissä mm. v60-malli sekä muita "simpukkamalleja".

7. nhk_ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ilmeisesti olet surffannut Motorolan jenkkisivuilla, joten valtaosa niistä luureista jää täällä haaveeksi. Kokeile osoitteeksi finland.motorola.com -osoitetta, sieltä löytyy nämä paikallisesti toimivat paremmin.

8. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    voin sulle kertoa että toi samsungin sgh-t100 on loistava valinta.
    ja myöskin muut samsungin mallit itse ottaisin mielummin kuin hieman omaan silmään oudon näköisen t720:n

9. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Ehkäpä S100 olisi noille sopiva "välimuoto".

Jaa tämä viestiketju