1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Motorolan huolto

Keskustelu osiossa 'Motorola ja Lenovo', aloittaja Masterplan, 2/6/05.

1. Masterplan

Tykkäykset:
    0
    Onko ainut vaihtoehto lähettää puhelin johonkin firmaan Vantaalla? Pitäisi saada softapäivitys puhelimeen(E398), jolla toivottavasti pääsisi pikkubugeista eroon. Onko Oulussa jotain pajaa joka tekisi moisen operaation? Onko mahdollista ladata itse jotain päivitystä netistä, en kirveelläkään löydä mitään mistään. Kyseisessä puhelimessa on muistikortti, voinko tallentaa sinne mitenkään esimerkiksi tekstiviestejä tai muuta materiaalia kuvien ja äänien lisäksi? Onko softapäivityksellä mahdollista poistaa muistimäärityksiä, eli minkä verran muistia on varattu millekin toiminnolle? Typerää, kun puhelimessa on yli 50 megaa tilaa, jolle ei ole mitään käyttöä, kun taas tekstiviestejä mahtuu vain rupuiset satakunta kipaletta?

2. Infra

Infra Vuoden foorumilainen 2014 sekä VIP

Tykkäykset:
    6618
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaista
    Tuskinpa on softapäivityksestä apua noihin muistimäärityksiin. Ne kun on yleensä valmistajan laittamia, ja niitä ei siis haluta myöskään poistaa. Eriasia sitten jos sisässä on jonkun oma softa, joka on nuo lukinnut niin silloin virallinen softa saattaa auttaa(maksaa tosin rahaa).

Ja en tiedä motorolasta, mutta jos sille ei löydy kuin yksi huolto niin silloin se lähetetään sinne joka tapauksessa.

Tämä viesti olisi varmaankin arempi tuolla motorola foorumissa.

3. kukez

Tykkäykset:
    3
    kyllä p2k motorolat voi päivittää itse sen perus kaapelilla ja uusimmat firmwaret saa netistä kun tietää mistä etsiä.
    päivitys pitää tehdä kyllä omalla vastuulla jos meinaa itse tehdä.

4. jpjk

Tykkäykset:
    2

Jaa tämä viestiketju