1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Motorolan huollon toimivuus

Keskustelu osiossa 'Motorola ja Lenovo', aloittaja hiltunenj, 4/2/05.

1. hiltunenj

Tykkäykset:
    3
    On ehkä kysytty aiemminkin, mutta kysytään taas : millaisia kokemuksia huoltopuolesta ?

Itse vein paikalliseen pisteeseen 3 viikkoa sitten, josta lähettivät eteenpäin. Nyt sitten kyselin ja sanoivat, että on ollut huollossa kiirettä, mutta ottavat heti työn alle. Mielestäni aika surkeaa toimintaa. Ilman kyselemistä olisi saanut olla vielä "odottavien" listalla tod. näk. monta viikkoa.

Oltiinpa Nokiasta mitä mieltä tahansa, niin ainakin huoltopisteiden määrällä mitaten se on ylivoimainen mihin muuhun merkkin tahansa verrrattuna.
    Niinpä Idesanilta onkin jo Noksu tulossa...

2. miko

Tykkäykset:
    0
    niin no...powermill huoltaa sekä motorolat että nokiat..sinne se on kumminki menny. jos vie ite paikan päälle ni menee muutama tunti ja känny on taas händyssä. Tässä paikan päälle viemisessä suositaan tietysti pääkaupunkiseutulaisia..

mutta onhan se totta että nokialaisen omistaja saa parempaa palvelua ja niitä korjataan joka paikassa. Jopa kotona voi tehdä vaikka mitä kuten vaihtaa näytön jnejne. Normaali nokian puhelin on kun 90-luvun toyota, mille voi tehdä itse vaikka mitä ja on lvetin helppo korjata;) tosin minä en tiedä autoista mitään...plaa..;)

3. Fogerty

Tykkäykset:
    0
    Motorolan huolto

Onko kellään tietoa, että mihin k-ryhmän kaupat mahtavat lähettää motorolan luurit huoltoon? Oma puhelimeni on ollut jo neljä viikkoa korjattavana, eikä mitään tietoa ole kuulunut, että kauanko vielä kestää.

4. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Re: Motorolan huolto

Tässä 2kpl huoltopaikkoja(Maifon&Powermill)

Motorolan huoltopisteet
    Powermill mobile
    Komendantintie 1, 02650 ESPOO
    Asiakaspalvelu: (09) 5618 6300
    Ma-To klo 08.00-17.00, Pe klo 08.00-16.00
    Telefax: (09) 5618 6301
    E-mail: powermillmobile@powermill.fi

Huoltokyselyt:
    Motorola (09) 5618 6328 motorola.mobilehuolto@powermill.fi

Motorolan neuvonta-/tukipuhelin puh. 0800 117 036

Maifon Oy
    Kiviaidankatu 2 i
    00210 HELSINKI

5. Fogerty

Tykkäykset:
    0
    Kiitoksia

Paljon kiitoksia

6. Rampe

Tykkäykset:
    0
    Tuosta powermillistä tulee hyvinkin paljon mieleen surullisen kuuluisa Canonin kameroiden huolto Suomessa... :)

7. Skopa Vieras

canon

Kerroppas tarkemmin...

Olen kiinnostunut tapauksesta "Canon"

8. Rampe

Tykkäykset:
    0
    Off-topikkia juu...

Ei siinä Canonin huollossa sen ihmeellisempiä, heilläkin yksi huoltaja Suomessa (JAS-tekniikka), jonot ovat tapauksesta riippumatta noin neljä viikkoa.

9. jpjk

Tykkäykset:
    2
    Asun itse Jyväskylässä eikä täällä ole varmaa mitään, minne tota Motoa viedä. Lähetänkö siis ton paketin sellaisena, kuin ostin sen, vai pelkän puhelimen? Ja vissii vois soittaa eka Powermilliin ja kysyä, miten toimitaan.

Eli varmaan sen kuukauden voisin varautua odottelemaan. Vituttaa ku viikon ehti olla käytössä.

10. joel

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    HTC Desire Saunalahti
    ei sitä sieltä saa odottaessa vaikka vie itse. Siis powermilliin, toinen moto mpx200 oli ekaks 3 viikkoa ja nyt ollu taas yli viikon. Käytössä puhelin on ollut vajaan päivän, että aika hyvin.. Antaisvat vaan uuden tilalle..

11. FetaRanger

Tykkäykset:
    0
    Mun puhelin viipyi huollossa vain viikon, että taisin olla onnekas. Tosin sen toiminta ei parantunut yhtään. Ei tarvi koteloja postittaa, mutta ehkä ne t-numerot vois kirjoitella mukaan. Epäilen tarviiko.

12. mth

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    1020
    Mulla v600:nen viihtyi huollossa noin kuukauden...selitys huollon pitkään kestoon oli se että olivat joutuneet tilaamaan kokonaan uuden kameran jostain ulkomailta, kun ei suomesta ollut kyseistä osaa löytynyt. Voi olla että seuraavan puhelimen merkki ei tule olemaan motorola, ihan vaan surkean huollon takia...

13. jpjk

Tykkäykset:
    2
    Mä pakkasin ton koko paskan sellasenaan kun sain sen ja vein postii. Saas nähdä milloin tulee takas.

14. Yksikkö

Tykkäykset:
    22
    Puhelinmalli:
    S7 ja 950 xl
    Itsellä oli v80 joka ei enää käynnistynyt ja oli huollossa noin kuukauden joka oli vaihdettu uuteen... laite tuli huollosta ja siitä oli näyttö säröillä(jännite kuulemma rikkonut)---> takaisin huoltoon ja uutta tässä olen odotellut kohta kolmeviikkoa...

15. joel

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    HTC Desire Saunalahti
    joo, siis mulla meni toinen mpx200 huoltoon, viipy 3 viikkoa ja akku vaihdettu, piemni melkein heti uudelleen ja lupasivat että viikossa valmis, nyt ollu kohta kuukauden, saavat kyllä kuulla kunniansa, vittuillessaan odotuttavat tietty kun on saksasta ostettu puhelin tai jotain..

16. FO110K

Tykkäykset:
    4
    V620 ollut nyt karvan yli viikon powermillillä, torstaina soitin ja lupailivat ens viikon aikana sen kuntoon.... noh, saas nähdä ;)

17. JES

Tykkäykset:
    0
    Hassua, ittellä oli V300:nen huollossa hajonneen kuulokkeen takia reilu viikon aivan niinkuin liikkeessä johon puhelimen vein luvattiin. Tiedä sitten suosiiko huoltofirmat jotain tiettyjä liikkeitä.

18. miko

Tykkäykset:
    0
    ite vein powermillille mpx:ni ja sain sen sieltä kolmen tunnin kuluttua takas..kävin kahvilla vaan välillä. sit jos maksaa sinne sen 20 euroa ni huolto tapahtuu pikana saman tien..en tiiä mihin sä sitte oot luurias kuljettanu.

19. joel

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    HTC Desire Saunalahti
    miten niin mihin olen kuljettanu, komendatintielle espooseen! Kyllä mäkin sain puolessa tunnissa omani kun päivittivät muka softan, epäilen tosin että tekivät vain hard resetin koskei näppäinääniä saa vieläkään muutettua..
    Mutta tuo toinen maanantaikappale se siellä on vaan kokoajan, vois kerran vielä soitella ja sit ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen, tämä ei ole enää kohtuullista..

20. miko

Tykkäykset:
    0
    ei tosiaan ole kohtuullista...sehän voi olla jollain huollon miehellä omassa käytössä :) mistä sitä tietää..kesällä voi mennä se pari kolme viikkoa huollossa ku niillä korjaajilla on lomat..ei kyllä muuten.

Jos ei huolto pelaa ni ei kyl pelaa asiakaspalvelu, eikä kotisivu, eikä...
    miten voi olla mahollista et jos joku tuo motorolan puhelimia maahan ni niissä on näin saatanan huonot palvelut..ja vielä lisäksi. Minkä takia mpx 220:ssa särisee mikit ja puhelut kaikuu..mulla itelläni on pari kertaa jopa sammunu puhelin ku oon puhelun lopettanu..miten ne on voinu päästää tommosen markkinoille..ihan hyvä puhelin muuten.

Jaa tämä viestiketju