1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Motorolalla huoltoa Helsingissä?

Keskustelu osiossa 'Motorola ja Lenovo', aloittaja Guest, 10/7/05.

1. Guest Vieras

Onnistuuko tämän mun Motorolan E1000:n päivitys jossain helsingissä odottaessa?

Jos onnistuu niin missä liikkeessä?

2. jumipaeae

Tykkäykset:
    0
  3. jpjk

Tykkäykset:
    2
  4. Legge

Legge

Tykkäykset:
    0
    Eipä taida hirveesti noita vaihtoehtoja olla, kun Moto on kyseessä; Maifon ja Powermill. Powermillillä on kuulemma kiirusta kesälomien takia, joten Maifon taitaa olla ainoa mahdollisuus. Huolto taitaa olla Lauttasaaressa...en tiedä onko siellä edes vastaanottopistettä vai täytyykö vaan viedä tuonne Maifon shoppiin, mistä pistävät eteenpäin.

5. jpjk

Tykkäykset:
    2
    Vei suoraan Maifoniin, sen verran paskaa kokemusta Powermillistä, etten voi suositella edes vahingossa.

Hukkaavat puhelimen ja löytävätkin seuraavana päivänä, huolto kestää ekal kertaa kuukauden, toisel kertaa 3vk. Sama vika edelleen, vastaus oli: "Jos puhelimessanne on vikaa, ottakaa yhteyttä Motorola jälleenmyyjää tai Motorolla Centeriin." Kukakohan mahtaa ollakaan se motorolan huolto loppupäässä =)

6. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    mulla seuraavanlaisia kokemuksia powermillistä:
    motorola v600 eng->suomi softaus...kesti 3 päivää postin kuljetuksineen.
    4:ntenä päivänä ilmoittivat että uus softa on tullu et jos haluan niin pääsen jonon ohitse ja saan uuden softan...lähetin paketin torstai aamulla jo matkaan pikana, se tuli perjantaina illalla takaisin!!

samsung d500 softa päivitys..gigantti ei ottanut vastaan, koska ei ollu niiltä ostettu, ilmoitin powermillille niin he soittivat giganttiin et heidän kuuluu puhelin ottaa vastaan...gigantin kautta puhelin sinne ja 2viikon päästä puhelin takaisin. sit ilmoitin että vika ei hävinnyt ja läppäkin hajosi...taas giganttiin ja lappuun kirjoitettiin että sovittu juttu ja jonon ohitse...puhelin samalla viikolla takaisin...eli en voi valittaa powermillin toiminnastakaan moton ja sampan huollon osalta.

sit läppäristä soitin sinne kun meni rikki...takuuta kun oli jäljellä niin schenker haki koneen kotoota maanantaina ja perjantai iltapäivällä schenkerin kuljettaja toi minulle töihin (schenkkerille :) koneen

7. jpjk

Tykkäykset:
    2
    No on Powermillistä hyviäkin kokemuksia. Meni vanha 19" putkinäyttö rikki pari vuotta sitten. Soitin Powermilliin, toivat seuraavana päivänä uuden ja veivät vanhan pois. Mutta tuo minun MPX200 tapaus oli kyllä pohjanoteeraus kyseiseltä firmalta. Lukekaa tuo threadi, aivan uskomatonta toimintaa.

Jaa tämä viestiketju