1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Motorolaan soittoääniä ja "näytönsäästäjiä"

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Julli, 9/7/02.

1. Julli

Tykkäykset:
    0
    Elikkä! Mistä sais tilattua ilmaiseksis soittoääniä ja "näytönsäästäjiä" Motorolan kännykköihin(vaikka nuotit)? Ja saako Motorolaan ikoneita ja/tai logoja? Niin ja kännykkä oli Motorola T191

2. Humpisti

Tykkäykset:
    0
    Koska on ärsyttävää olla väärässä usein, ja koska on tyhmää olla oppimatta virheistään, niin tässä sitä nyt sitten ollaan; ei suomessa ilmaiseksi (?!?) mistään. Tästä olen kyllä aikalailla varmakin. Ja rahalla tuskin sittenkään. On eri systeemi kuin Nokialla, ja ei sentään ihan EMSikään.
    Ja nyt sit tietenkin saa käydä nälvimään ihan henkilökohtaisuuksilla, siitähän on tuntunut tulevan tän foorumin päätarkoitus.
    --Fuck the conversation. Just make fun of people--

3. Tomppa

Tykkäykset:
    0
    Näytönsäästäjiä saa siletä motorolan sivulta joka on ohjelmoituna puhelimeesi, joudut maksamaan yhteysajasta. Soittoääniä saa ilmaiseksi netistä, joudut itse näpyttelemään ne kännyysi.

4. Julli

Tykkäykset:
    0
    Selvä, miltähän sivuilta niitä nuotteja löytyy kun en itse löytänyt haullakaan?

5. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1

Jaa tämä viestiketju