1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Motorola V975

Keskustelu osiossa 'Motorola ja Lenovo', aloittaja hiltunen_jarmo, 12/5/05.

1. hiltunen_jarmo

Tykkäykset:
    0
    Kertokaahan mulle onko tota otsikon mukaista puhelinta edes myynnissä kaupoissa... Ihmettelen vaan ku ei oikein missään oo myynnissä tota ja idesan.fi mestaan se on "tulossa"... Huomasin että saunalahti vuokraa kyseistä puhelinta.... Mutta minullapa on tuo puhelin...

2. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    On tuo meillä ainakin ollut myynnissä reilut kuukauden päivät jo.

3. Mikaw Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    148
    Ja taitaa olla helvetin huono puhelin.
    Sen mitä näin niin ainakin näyttö oli paska ja kuulemma todella
    huono valmius- ja puhe-aika.

4. Enhancer Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    456
    Näytöstä ei ole kyllä pahaa sanottavaa tässä V975:sessa mielestäni, mutta akun kesto ihan normaalissa puhelukäytössä surffauksesta puhumattakaan on kyllä huono. Tuon akun keston kanssa voisi vielä elää, mutta itselläni suurempi ongelma on huono kuuluvuus ja verkosta tippuilu. Kun pitkin päivää ihmiset kertoilee kuinka ei ole saaneet yhteyttä yms, ei hyvä. Puhelin vaihdettu kertaalleen uuteen akkua myöten huollon toimesta, ja silti ei muutosta tilanteeseen... Ensimmäinen ja viimeinen Motorola minulla.

5. Joneyboy

Tykkäykset:
    0
    Ladataan Akku

Liekkö kummalliset asetukset päällä vai mikä vikana, kun akkua ei voi ladata puhelimen ollessa päällä? Aina kun tuuppaan laturin puhelimeen kiinni, niin puhelin "sammuttaa itsensä". Tämän jälkeen näytössä teksti "ladataan akku". Ei myöskään ilmoita kun akku täysi. "Ladataan akku"-teksti näytöllä loputtomiin, ellei itse poista puhelinta latauksesta. Missä vika?

Jaa tämä viestiketju