1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Motorola V600 vastaamisen HITAUS

Keskustelu osiossa 'Motorola ja Lenovo', aloittaja Petsku1984, 8/1/05.

1. Petsku1984

Tykkäykset:
    0
    Auttakaa joku. Voiko sitä mitenkään korjata että kun vastaa puheluun niin kestää about 3-5sekunttia ennen kuin puhelin yhdistyy. suoraan sanottuna vaan vi.....aa laittaa luuri korvalle kun soittoääni vaan pyörii.

2. Twinspark

Tykkäykset:
    0
    Jossain oli keskustelua siitä, että puhelin vastaisi hitaasti käytettäessä vastaamista vihreää luuria painamalla, mutta läppävastauksella puhelin vastaisi nopeammin. Silloin olin eri mieltä, mutta nyttemmin olen huomannut että kun vastaan puheluun niin vastapuoli ei yleensä kuule vastaustani, koska puhelu ei ole vielä yhdistynyt. Läppävastaus siis poissa käytöstä.

3. aprilia_R

Tykkäykset:
    0
    Softan päivitys voisi auttaa tai sitten vaihto uudempaan malliin.

4. Twinspark

Tykkäykset:
    0
    Niin, puhelimen vaihtohan on aina se pätevin ratkaisu ;)

5. no-one

Tykkäykset:
    0
    En ole ainakaan itse huomannut vastaavaa tuossa "päivitetyssä V600:ssa" eli V620:ssa. Softan päivitys voi tosiaan auttaa. Onhan tuossa kyllä taas hyvä (teko?)syy uuden puhelimen ostamiseen =)

6. mth

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    1020
    Itelläni ainakin aiheutti kyseinen vika (+lukuisat muut bugit) puhelimen joutumisen huuto.nettiin myyntiin...luultavasti kaikki viat olis korjautunut päivittämisellä, mutta olipahan kerranki (teko???) syy puhelimeen vaihtoon...

7. miko

Tykkäykset:
    0
    Motorolan uudessa mpx 220:ssa on sama juttu...puhelu ei aukea heti vaan vasta parin sekunnin päästä...olen jo oppinut ajoittamaan millon puhelu alkaa mutta onhan toi aika v-mäinen juttu.

softapäivitys on kyllä varma korjaus..

8. Guest Vieras

softavika, korjaantuu kun viette liikkeeseen korjattavaksi.

Jaa tämä viestiketju