1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Motorola V600 vai Samsung E700

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Miika, 5/1/04.

1. Miika

Miika

Tykkäykset:
    0
    Kohta alkaa olla taas kännyn vaihto edessä ja kaki yo. mallia ovat oikeastaan ainoat jotka tällähekellä kiinnostaisi.

Kumpi on parempi? Kameran ja soittoäänien merkitys on minulle 0. Motorola kiihottaisi ulkonäkönsä perusteella, mutta mittojen mukaan aika pulskea, miinuksena ehdottomasti antenni. Sampassa olisi enemmän muistia, mutta kooltaan isompi.

Onko kummassakaan luurissa HSCSDtä tai vastaavaa, jolla pääisis suomen verkoissa nopeampaan kuin 9.6kbps GSM Dataan.

Miten nopeata on sampan tekstiviestinkirjoittaminen? Onko se luokaa T68, SL55 vai Nokia *.*.

2. Bizarre

Bizarre

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Moto X (2014)
  3. rulett1

Tykkäykset:
    0
  4. Killerwhale

Tykkäykset:
    0
    Itse hankkisin tuon V600:n.

Itselläni ei ole Samsungin puhelimia, mutta kaverini osti kokeeksi C100:n jonkin aikaa sitten ja on valitellut kun tekstiviestien kirjoittaminen on hankalaa. Itse ainakin Motorolan T720:llä saan viestit kirjoiteltua helpohkosti. V600:ssa on kehittyneempi "T9" kuin T720:ssa, joten se lienee vielä helmpompaa.

5. moba

Tykkäykset:
    0
    Itse ostaisin V600:sen kun mistään Samsungin luureista ei taida löytyä bluetoothia?

6. Bizarre

Bizarre

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Moto X (2014)
    Minä taas en koe sampoilla kirjoittelua lainkaan hankalaksi. Tämä on tottumus kysymys. Ihan tiedoksi, että motot käyttävät iTap:ia.

7. rulett1

Tykkäykset:
    0
    eikä HF-kaiutinta.

8. wiwwe

Tykkäykset:
    0
    Samsung voittaa Motorolan vain kameran laadussa, joten itse odottelen V600:sta, jos silloin olisi rahaa.

9. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Eipä ole kummassakaan HSCSD:ää. GPRS löytyy molemmista.

10. Killerwhale

Tykkäykset:
    0
    Tiedän. Siksi laitoinkin heittomerkit.

Jaa tämä viestiketju