1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Motorola v3690

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja santzes, 20/2/03.

1. santzes

Tykkäykset:
    0
    Onko tuo hyväkin puhelin? Kiinnostavalta on näyttänyt mutta käyttäjien mielipiteitä en ole kuullut, joten niitä tänne. Wanha kylläkin mutta eihän minulla rahaa sentään ole.

2. Pelimies

Tykkäykset:
    0
    No en sinuna sijoittaisi tuohon malliin siitä on uudempi versio V50 missä on jo "bugit" korjattu. Eli tuossa V3690 kun vastaanotat tekstiviestin se ei näytä nimeä vaan nron, vaikka olisi muistissa(puh/sim) se nimi ja nro !
    ja muitakin pieniä bugeja siinä on... eli suosittelen V50 mallia. jos haluaa tyylikkään ja halvan puhelimen.

3. Cheich

Cheich

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 3GS Sonera/Saunalahti
    Minä jaksoin aikanaan katsella puhelinta viikon verran ja vaihdoin sitten uuteen..

En kyllä suosittelisi noita motorolan vanhempia malleja kenellekkään:
    Käytettävyys on suoraan alimmasta manalasta ja muutenkin puutteita tuntui enemmän olevan puhelimessa kuin ominaisuuksia.

4. Palo

Tykkäykset:
    0
    Minulla puhelin oli ~vuoden ajan. Kolmesti jouduin käyttämään huollossa, kerran oli oma syy. Jos halvalla saa niin voi sen ostaa kyllä.

5. santzes

Tykkäykset:
    0
    Nyt tekisikin mieli GPRSää, mitenkäs V66 ja V60? V66 lähinnä kun taitaa olla halvempi..
    edit: lähinnä hintaa mietin, ja että mistä noita voisi ostaa..

6. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Bugi tuo ei ole, vaan ominaisuus. Mulla oli joskus Timeport P7389, joka ei myöskään näyttänyt nimeä ja monesta muusta vanhasta Motorolasta olen kuullut samaa.

Jaa tämä viestiketju