1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Motorola v180 & mobile phone tools käyttö ongelma

Keskustelu osiossa 'Motorola ja Lenovo', aloittaja cronos, 28/4/05.

1. cronos

Tykkäykset:
    0
    Eli mulla on otsikon mukainen puhelin ja ajurit asennettu XP:hen ja mobile phone tools ohjelma ja puhelin liitetty usb kaapelilla ja tarkoitus siirtää kuvia ja mp3:a puhelimen muistiin.

Ongelma on sellanen että jos mobile phone toolssin käynnistää siten että puhelimeen ei saada yhteyttä niin toimintolistasta löytyy multimedia center jolla siirto suoritetaan, mutta kun yhteys puhelimeen luodaan multimedia center katoaa listasta ja ei pysty siirtämään kuin yhteystietoja, onko jollain samaa ongelmaa ja oisko vielä ratkaisua tähän?

2. Mikko P

Tykkäykset:
    0
    Mulla oli kanssa aluksi ongelmia saada tuo multimedia center toimintaan. Puhelin muistiota yms. pystyi kyllä käytämään tietokoneen kautta. Sitten kokeilin sellaista, että Sammutin puhelimen, kytkin piuhan kiinni, käynnistin phone tools ohjelman ja siinä vaiheessa kun ohjelma etsii puhelinta/modeemia käynnistin puhelimen. Ja tämän operaation jälkeen multimedia center ja kaikki muutkin toiminnot ovat pelanneet moitteetta. Siis tuon ensimmäisen kerran jälkeen ei siis ole tarvinnut puhelinta sammutella.

Ilmeisesti tuo puhelinkin vaati boottaamisen tuon modeemin ajurien asennuksen jälkeen, pitäähän sitä tietokonettakin olla boottailemassa milloin mistäkin syystä.

3. cronos

Tykkäykset:
    0
    Juu kiitoksia, täytyy kokeilla, luulen vain että olen tuollakin tavalla eilen kokeillut mutta täytyy kokeilla uusiksi.

Jaa tämä viestiketju