1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Motorola U9 käyttökokemukset

Keskustelu osiossa 'Motorola ja Lenovo', aloittaja Fitz-Hume, 21/8/08.

1. Fitz-Hume Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    523
    Puhelinmalli:
    XZ
    Juu, siis puhelinhan on söpö kuin mikä. Käytettävyys ihan ok, kunhan tottuu nokialaisen jälkeen. Huonoja puolia ei minun mielestäni ole. Vain se mikä mielestäni minulla oli v3:n kanssa ongelmana. Eli wap- ja mms-asetukset ei operaattorin lähettämänä suostu asentumaan, vaan puhelin sanoo että asennus epäonnistui. Eipä siinä muuta kun käsin näpyttelemään ne asetukset.
    Ja sitten siitä myyntipakkauksesta, siellä ei ollut suomenkielisiä ohjekirjoja! Vaikka puhelin on Suomesta ostettu, niin siellä oli venäjän,latvian,liettuan ja viron kieliset. Onneksi on ennenkin ollut moto niin ei se käyttöönotto niin vaikeaa ole. Kyseisestä aiheesta on tarkoitus tiedustella motorolalta miksi näin on että suomenkieliset ohjekirjaset puuttuu.

Puhelinhan ei ole 3g, joten peruspuhelimeksi oikein sopiva. Varsinkin naispuolisille.

(Huom! Teksin kirjoittaja on Fitz-Humen parempi puolisko)

Ja sitten vielä se ulkoinen näyttö ja näppäimistö. Se ulkoinen näyttö on just passeli, digitaalinen kello näkyy kyllä typerästi,mutta ei siitä analogisesta saa mitään selvää. näppäimistö on sitä motorolan parhaimmistoa. Ja puhelimessa on suomi Itap. Tuosta ohjekirjaisesta sain juuri vastauksen että maifonista saan. Kumma kun eivät voi heti laittaa pakettiin sitten?

Olen huono kirjoittamaan tällaisia juttuja, joten jos olen jättänyt jonkun oleellisen/sinulle tärkeän tiedon pois niin kysymyksiä, kysymyksiä!

2. HK Bloeoe

HK Bloeoe

Tykkäykset:
    0
    Parin kuukauden käytön jälkeen löytyy jo asioita jotka ketuttavat.

Välillä kun vaihtaa äänettömältä takaisin normaalitilaan niin äänet ei tulekkaan päälle, vaikka puhelin niin väittää, mutta kun kokeilee soittoäänen voimakkuutta niin ei tule plip,plip ääntä kun pistää hiljemmalle tai kovemmalle. Tähän auttaa vain puhelimen uudelleenkäynnistys.

Liekö sitten puhelimeni joku maanantaikappale vai onko tuo "ominaisuus". Kunhan uusi päivitys tulee niin eiköhän ongelmasta päästä.

Koska puhelin on muuten niin pirun hyvä ja söpökin vielä niin eipä ole hirveästi haitannu toi ns.ominaisuus, kunhan muistaa tarkistaa sen jälkeen kun on vaihtanut takaisin normaalitilaan että äänet tosiaan ovat päällä.

Ladatut soittoäänet tuntuvat olevan liian hiljaisia. Muutama kappale joka äijällä on V9:ssä ja mulla tässä U9:ssä, ni huomaa kauhian eron. Mä joudun pitään kolmosella tai nelosella mun äänenvoimakkuus kun V9:ssä riittää yks tai kaks.

Siinä toistaiseksi asiat jotka ärsyttävät.

3. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Jos puhelin on ostettu meiltä, niin on selvinnyt, että eräistä puhelimista on puuttunut suomenkielinen manuaali. Sen saa maksutta asiakaspalvelustamme. Maahantuojalla on tapahtunut eräissä pakkauksissa lajitteluvirhe, jonka johdosta jostain paketeista puuttuu manuaali. Valitettavasti emme tiedä yksilöittäin puhelimia, joista tämä on puuttunut, joten emme voi lähettää sitä kaikille kyseisen mallin tilanneille.

4. Yen

Tykkäykset:
    0
    Nostan hieman vanhaa threadia. Tuli ostettua moinen puoliskolle joululahjaksi Pixmaniasta, ja nyt vasta huomasin että ei ole suomenkielisiä valikoita, ainoastaan ranska ja englanti. Huihaihiisi!

Netissä on saatavana osittain suomenkielisistä motorolan sivuista softapäivitys. Päivittääkö tämä myös valikot suomenkielisiksi? Ja jos ei, onko oletus iTapissa suomenkieliset sanastot? Valikoilla ei niin väliä - toki kiva jos olisi suomeksi - kunhan viestien kirjoittelu sujuisi...

nimim. lähdenkö palautusruljanssiin ranskanihmeen kanssa...

5. winkuwanku

Tykkäykset:
    0
    Osaisikohan joku neuvoa mistä valikosta menen asentamaan nuo mms ja wap asetukset tähän moto u9?

6. Yen

Tykkäykset:
    0
    Päävalikko -> Asetukset -> Yhteydet (4) -> Lisää/muokkaa yhteys

7. winkuwanku

Tykkäykset:
    0
    Muuten hyvä. Pääsen tuohon yhteydet asti mutta missään ei ole kohtaa lisää tms... tai löyty.
    Pitäisi saada telefinlandin asetukset tuohon.
    Mitä tulee näihin kohtiin:
    välityspalvelin 1
    portti 1
    toimialue 1
    gprs apn
    käyttäjänimi
    salasana
    gprs dns1
    gprs dns2
    palvelukäytännön laatu: Data?
    Gprs aikakatkasu Ei käytössä?

8. lammassammal

Tykkäykset:
    0
    Heitän kysymykseni tähän ketjuun, kun se koskee nimenomaan tuota Motorola U9-puhelinta.
    Eli, mistä tämmöisen kapistuksen saisi hankittua? Olen selannut nettiä kaks päivää tuloksetta. Yksi paikka löytyi, mutta jokseenkin on epäilyttävä (eli siis puhun pixmaniasta) ja jotenkin siihen tulee niitä ekstrakulujakin ihan riittävästi päälle, että sanon kiitos ei. Onko kenelläkään suositella mitään mestaa, mistä kyseisen luurin saisi? Mikä tahansa nettikauppa kotimaassa tai ulkomailla (kunhan maksuvaihtoehdot on monipuoliset) tai sitten jokin liike, mikä vaan. Tahtoisin niin tämän, mut mistään ei löydy!!

9. Yen

Tykkäykset:
    0
    Itse olen ostanut aikanaan lahjaksi Pixmaniasta tuon puhelimen, ja myös monta kertaa muitakin tavaroita. Kaikki on toiminut ongelmitta, ml. takuuhuollon niin, että kuriiri tuli kotoa hakemaan laitteen pois ja tuomaan kotiovelle huolletun takaisin. Pixmanian huonot kokemukset taitaa olla menneen talven lumia, kun ei ollut systeemit kunnossa. Nyt on suomenkielinen aspa yms. Mitä ekstrakuluja tulee muuta kuin kotiinkuljetus, joka tuon osalta halvimmillaan 6e?

Onhan tuo jo hyvin vanha malli jota ei valmisteta enää, eikä mitenkään erityisen hyvä enää tänäpäivänä - todella peruspuhelin. Pixmaniasta (ja muualta ulkomailta) ostettuna pitää vielä itse asentaa netistä käsin suomalainen firmware, jotta ennustava iTap toimii oikein.

Jaa tämä viestiketju