1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Motorola T720 vs. Samsung T100?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja jussipoika, 13/11/02.

1. jussipoika

Tykkäykset:
    0
    Olen hankkimassa uutta kännykkää ja tässä ollisi kaksi mieleisintä vaihtoehtoa. Kumpikohan olisi kovempi vaihtoehto, kun otetaan huomioon myös hinta?

P.S. löytyisiköhän mistään esim. 3D-kuvia tosta Motorolan T720 -mallista?

2. blade Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Motorola Milestone
    Ehdottomasti kannattaa ostaa Motorola T720!
    Hintaansa nähden tosi monipuolinen ja huippu luuri.
    Motossa on esim. gprs, java ym. ym. mitä Samsungissa ei ole.
    Motoon on myös tulossa vuoden loppuun mennessä MMS päivitys, joka maksaa noin 70-80 euroa.Päivitys sisältää kameran!
    Hinta jää silti alle Sampan hinnan.

Käy tsekkaan Hellomoto.com ja sieltä T720 zone!
    Pitäisi löytyä jotain tuosta luurista.

3. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ainakaan mulla ei toimi...

Ootko harkinnut SE:n T300 tohon vaihtoehdoksi?

4. jussipoika

Tykkäykset:
    0
    Sellasilla ominaisuuksilla, kuten WAP, GPRS ja Java en kyllä tee juuri mitään, että ne on periaatteessa (minulle) melko turhia ominaisuuksia.

Mitenkäs ton T720 käyttöominaissudet.. Onko kätevä ja onko vanhan Nokian omistajan helppo omaksua? Eikös tossa T720 oo kaks näyttöä?.. Näkyykö siinä toisessa näytössa sitten samat jutut kun tossa Samsungin toisessa näytössä?

Kun kerran en vaihda puhelintani kovinkaan usein, niin olisi hyvä tiettää, että onkohan kunmpikaan noista puhelimista kovinkaan kestävä.

5. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Itse hankin eilen T300:n ja oon ihan tyytyväinen. Ja by-the-way, siinä ei oo java-tukea...

6. Aero

Tykkäykset:
    0
    Jos et tarvitse mitään Javoja ja GPRS:ää, niin T100, jos hiemankin luulet niitä tarvitsevasi nyt tai tulevaisuudessa niin sitten T720. T100 on erittäin makee ja tyyllikäs desing-puhelin, josta itse pidän erittäin paljon!

7. jiitee

Tykkäykset:
    0
    Vaihdoin 8210 T720:een pari viikoa sitten. Olen ollut erittäin tyytyväinen puhelimeen. Valikot ovat nopeat, erittäin helppokäyttöiset ja selkeämmät kuin 8210:ssa. Puhelimeen voi ohjelmoida 6 pikanäppäintä eli normaalikäytössä ei tarvitse edes mennä valikkoon.

Pikkunäytössä on normaalisti aika, PVM, akku- ja kenttämittari, mutta puhelimen soidessa soittajan nimi.

8. jussipoika

Tykkäykset:
    0
    Juu.. vaikuttaa hyvältä. Toi on hyvä tieto, että 8210:n jälkeen on helppo oppia käyttämään T720:tä, koska itsekin omistan tällä hetkellä 8210:n. Onko vielä ilmaantuinut minkäänlaisia bugeja tossa Motorolassa? Entä suunnilleen kuinka usein sitä pitää ladata?

Voisitko vielä sanoo, että kun ostaa ton Motorolan, niin mitä siinä paketissa tulee mukana?.. Tuleeko esim. hands free -systeemi?

9. Rooivalk

Tykkäykset:
    17
    Toimii tuo Samsungin pikkunäyttö samalla tavalla kuin tuossa Motossa. Kentän voimakkuus, akkumittari, kellonaika ja päivämäärä. Soidessa lukee soittajan nimi ja jos ei vastaa niin ruutuun jää puhelin symboli vastaamatta jääneen puhelun merkiksi. Vastaavasti tekstiviestistä jää kirjekuoren kuva...

Tämä on kanssa helppo luuri käyttää Nokian jälkeen. Aivan samaan käytettävyyteen ei pääse parista "ominaisuudesta" johtuen. Näitä ovat profiilien puuttuminen ja mokat tekstiviestien kirjoittamisessa/editoimisessa.

Mutta kaikenkaikkiaan hyvä, laadukas, softaltaan vakaa ja jopa kaunis puhelin. Parin kuukauden käytön aikana ei ole ollut ainuttakaan softan bugaamista, ei nitinöitä tai akun kiinnityksen väljistymistä. Ja yksi hyvä pointti näin Suomen oloja ajatellen on se, että toisinkuin LCD-näyttö, TFT ei hidastu pakkasessa vaan pelittää sangen nätisti...

10. jussipoika

Tykkäykset:
    0
    Niin siis ootko sä omistanu ton Samsungin vai Motorolan pari kuukautta?

11. niskalaukaus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ehdottomasti samsung. Otetaan huomioon että sen mukana tulee muistaakseni tavallinen- ja tehoakku, sekä datakaapeli, niin on siinä aika paljon roinaa siihen hintaan. Ja jos soittoäänille antaa mitään arvoa, niin kuulemani perusteella samsungissa pelittäisi paremmin, jopa paremmin kuin t300:ssa, jossa en enemmän yhtäaikaisia ääniä.( älkää alkako saivartelemaan taas "onko ne äänet vai soittimet"

12. Rooivalk

Tykkäykset:
    17
    Samsungi on ollut käytössä pari kuukautta, kuten sigusta näkyy jos on tarkkana... :)

13. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Paperilla ja kädessä pitäen en nää mitään syytä miksi valita T100 jos vaihtoehtona on Motorolan T720.
    Mutta tärkeä valintaperuste on myös tunne.

Jaa tämä viestiketju