1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Motorola T720 vs Nokia 6610

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Rusty, 22/9/02.

1. Rusty

Tykkäykset:
    0
    Kumpikohan kännyköistä on parempi ominaisuutten suhteen ja muutenkin??

2. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Kummatkin ovat loistavia, mutta tuossa T720:ssä ei ole IrDaa eikä MMS viestejä, joten valittisin henkilökohtaisesti noista Nokian.

3. Rusty

Tykkäykset:
    0
    T720i

Eikös tosta T720 ole tulossa joku uusi malli jossa on mms

4. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Re: T720i

Huhujen mukaan kylläkin, mutta tulisi nyt edes tuo T720. Katellaan sitten uudestaan.

5. Aero

Tykkäykset:
    0
    Re: T720i

On tulossa, T725, siinä on myös integroitu kamera (niin minä olen käsittänyt) ja tulee Q2/03. Tuohon T720:aan tulee kamera lisävarusteena. Jos hinnalla ei ole väliä, ottaisin nokian, vaikka on törkeen näkönen =P. Noilla hintaeroa siis n. 200e!

6. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Asiasta tuhanteen, motorolahan on jo pitemmän aikaa esitellyt erinnäisiä puhelimia, mutta markkinoille (Suomessa) ei ole tullut yhtikäs mitään V70:n jälkeen..

7. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Minä hankkisin/ottaisin Nokia 6610:n. Ja kuten Jace totesikin, noiden Motorolan mallien tuleminen on ollut vähän mitä on.

Vaikka 6610:n ulkonäkö ei itseäni suunnattomasti miellytä, on kyseessä hillitty ns. bisnespuhelin, jonka käytettävyys (näppäimistöasettelun perusteella ainakin) on hyvä.

Lisäksi 6610:n etuja ovat nokiayhteensopivuus(tm;) ja MMS-tuki.

8. jambo

Tykkäykset:
    0
    Mä en ainakaan paljoa tarvi miettiä, kumpaakin luuria olen käyttänyt ja T720 on ehdottomasti mun valinta. Perusteluina mm. älyttömän nopea käyttö (6 softnappulaa), ISO värinäyttö, iso muisti javalle ja kunnon sähköposti. MMS:ää mietin hetken aikaa mutta eipä siitä MMS vastaanotosta taida paljoa iloa olla, en ole ainakaan kuullut mistään erikoisista MMS palveluista ja kavereillakaan ei ole 7650:ia käytössä eli eipä tarvi heiltäkään odotella kuvaposteja luuriin...

9. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Nää on näitä maku asioita, mutta itse en oikein lämmennyt ko laitteen softa nappuloille..ja tiimalaseille.. Vaatis tietenkin viikon yhtäjaksoisen käytön niin voisin komentoida paremmin, tietenkin vaikuttaa myös että on tottunut tuon toisen merkin ajatusmailmaan.

Jaa tämä viestiketju