1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Motorola T720 Ongelma..

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja AndK0, 5/11/02.

1. AndK0

Tykkäykset:
    0
    Eli sain tänään kyseisen puhelimen ja olinkin sitä onnellisena säätänyt koko päivän kunnes satuin vähän aikaa sitten sammuttamaan siitä virran. Eihän se enään tykännytkään lähteä käyntiin. Ruutuun tulee vain Motorolan logo ja sitten vain mustaa ruutua kehiin. Tämä sama homma tapahtuu vaikka ei laita sim-korttia ollenkaan. Kyllä vit.. siis harmittaa aivan vietävästi jos nyt kun olen tämän puhelimen viimein saanut niin vielä pitää ruveta johonkin kauheaan huoltorumbaan..=( Eli onkohan kellään muulla ollut vastaavaa ongelmaa puhelimensa kanssa..? Olen kyllä yrittänyt selata tuon manuaalinkin läpi mutta ei sieltäkään löydy mitään apua..

2. heino79

Tykkäykset:
    0
    huih! Kuulostaa pahalta/pelottavalta :(.. Ikävä kyllä en ole saanu kyseistä puhelinta vielä kouraani. Arvaan vaa että voi potuttaa.. minä ku ostin joskus pari vuotta sitte yhen motorolan(uutena) siihen tuli vika, sit ne laitto sen huoltoon. Kolme viikkoo meni että sain uuden puhelimen vaikka ne lupas sen kolmessa päivässä...

3. mobiilisti Vieras

Mun testilaiteessa oli samaa ongelmaa alussa. Se sammui itsekseen ladattaessa. Muutenkin se käyttäytyi omituisesti ollessaan latauspiuhan päässä, varsinkin jos sitä räpläsi samalla. Otin akun irti, takaisin kiinni, latasin täyteen ja pois laturista ja se lähti toimimaan normaalisti.

4. AisKuuler

Tykkäykset:
    0
    Tsambalaeija

Ei ollu mulla mitään ongelmia, ekaks kluulin että mikä on kun näppäimistön valot vilkkuu mutta sehän olikin vaan asetuksesta kiinni, 1 asia mikä tänään alko harmittaa, että kun viestejä on 10 niin alko kone hidastuu!!?!!

mitäs sitte ku niitä on 50? kestää ½ tuntia vai ?

tänään datakaapeli ja koneeseen kiinni, muuten onko kellään tietoa sellassesta kun kytket puhelimen koneeseen niin tunnistaako virusohjelma puhelimiin tarkoitetut bugit? mistä tiedät jos jostain ihme sivuilta instaat shittiä ja heittää koko luuri veivit? mitä sitten!!

-Tuli vaa mielee

5. Zyklon

Zyklon Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0

6. Tanjuzka

Tanjuzka Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    Iphone 5S
    Ei muuta kun kiireesti myymälään mistä ostit laitteen. He vaihtavat sinulle uuden sinulle!!

7. pirulainen

Tykkäykset:
    0
    Kuten tanjuzka jo totesikin, saat DOA-vaihdossa uuden kun palautat sen liikkeeseen mistä ostit, 7 vrk kuluessa.

8. Juudass

Tykkäykset:
    0
    Juu, ite ostin ko. luurin viime Perjantaina, Ja eilen kävin vaihtamassa uuteen :) Vikana oli toinen äänenvoimakkuuden säätönappi joka jäi pohjaan.

Muuten olen ollut suht tyytyväinen, vaikka en olekaan paljon ehtinyt räpläämään. Jos joku vielä valaisis kuinka SIM-kortin tiedot ladataan kerralla puheliin (ja toisinpäin) niin hyvä hyvä...

--Juudass--

9. AndK0

Tykkäykset:
    0
    Tilasin Idesanista tuon luurin. Mutta onneks satun asuun samalla paikkakunnalla että saan pistettyä puhelimen heti vaihtoon.. Mutta noita Motorolia ei oo tällä hetkellä maahantuojalla eikä oo tietoa että millon tulis lisää että voi kestää parikin viikkoa että saan uuden..=(

10. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Tässä taas nähdään, että ei nokia ole ainoa, jolla joskus on viallisia puhelimia. Puhelimet ovat yksilöitä!

11. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Terävä huomio. Varmasti nykyisistä puhelimista on mahdotonta tehdä enää idiootti varmoja toimivuuden suhteen. Kaikissa ilmenee jonkinlaisia vikoja.

12. Jupex Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    17
    Puhelinmalli:
    Joku nokia
    Mulla on sellainen ongelma että:

Laitoin sähköpostiasetukset ja ne on testattu Communicaattorilla että ne toimii. Nyt tää puhelin lataa posteja kauan ja sitten ilmoittaa että palvelin ei ole käytettävissä. Sain mailia lähetettyä koemielessä mutta puhelimeen asti ei saapuvat postit tule :(

Mistä moinen voi johtua.

13. Matkamies

Tykkäykset:
    0
    Re: Tsambalaeija

Kaverilla alkoi 20 viestin paikkeilla jumittaan jo ihan täysillä.

14. niskalaukaus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mikähän näissä nyky ajan luureissa on, kun tahtoo käyttis olla järjestään niin perkuleen hidas (paitsi nokioissa, samsungeista ei kokemusta)?

15. heino79

Tykkäykset:
    0
    Yeah! Vihdoinkin on T720 kourassa :)). Mutta....:(.. miksi wap.google.com:issa ei toimi haku. Tai en ole ainakaan saanu toimimaan. Se lataa sen sivun ja kuvat, mutta

16. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Osoite ?
    http://wap.google.com:80/wml

Minulla toimii moitteettomasti tuolla osoitteella !

Mutta esim. Tetris ei tule kokonaan mymobilesoftilta ?

17. heino79

Tykkäykset:
    0
    Yeah! Vihdoinkin on T720 kourassa :)). Hyvä puhelin tuntu olevan.

Mutta....:(.. miksi wap.google.com:issa ei toimi haku. Tai en ole ainakaan saanu toimimaan. Se lataa sen sivun ja kuvat, mutta sitte kun laittaa ainoan mikä viitais hakuun eli `advanced search` ni tulee ilmoitus "sivua ei voi näyttää." Liittymäni on dna, onko sillä vaikutusta asiaan? Voisko joku testata tuota sivua? www-sivuille ei pääse ilman googlen hakua.. esim motorola timeportilla googlella etsin "cnn" webistä, ni cnn:n websivua pystyi selaamaan puhelimella kuten myös kaikkia web-sivuja. Mutta jos yritän t720:sellä vaikka `siirry URL`, ja kyseinen websivu, ni tulee ilmoitus "kielletty"....

Eli jos joku kehtais kokeilla omalla puhelimellaan kyseistä juttua, joko dna:lla tai jollai muulla....

Muuten kun puhelin on sammuksissa ja latauksessa, ja kun käynnistät sen, niin "virrat päälle"-nappia joutuu pitämään pohjassa keskivertokännykkää kauemmin päällä....

18. jambo

Tykkäykset:
    0

19. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Soneran WAPGatewayssä on html/wml konvertteri.
    Onko mahdollista että sinulla ei sivu mene wml konvertterin läpi?
    On toki mahdollista että sivuun tulee jotain roskaa wapgatewayssä jota ko luuri ei osaa tulkata.
    Itse en ole kokeillut kuin yhdellä kortilla ko laitetta ja siloinkin Googlea Bookmarkista.

20. AndK0

Tykkäykset:
    0
    Niin tuli tässä tänään mieleen että mitenkähän mulla on tuon takuun kanssa? Onko mulla takuu silti voimassa vain tuosta päivästä lähtien milloin sain puhelimen ekan kerran vain saanko siitä uuden takuukuitin sitten kun se joskus ehkä kuukauden päästä saadaan toimitettua mulle..? Meinaan että onhan se kyllä aika epäreilua jos tätä aikaa, milloin minulla ei ole puhelinta, ei vähennetä siitä takuusta.
    Tosin eipä tämä elämä muutenkaan aina kovin reilulta tunnu..=)

Jaa tämä viestiketju