1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Motorola T720 on kova laite edelleen!

Keskustelu osiossa 'Motorola ja Lenovo', aloittaja Esa Isopahkala, 2/12/02.

1. Esa Isopahkala

Esa Isopahkala Ylläpitäjä

Tykkäykset:
    1332
    Puhelinmalli:
    Nexus 5x, Lumia 1020
  2. heino79

Tykkäykset:
    0
    Jokos T720:seen saa mms-päivityksen ku vie huoltoon? Jos ei viel ni millon?

3. heino79

Tykkäykset:
    0
    wauh! Millasia kuvia(minkä kokosii..) teil on puhelimessanne? Meikä on downloadannu (omia kuvia) semmosia 23000tavusia kuvia. Ihan tyylikkäitä. Harmi ettei vielä pysty lähettämään eteenpäin.

4. blade Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Motorola Milestone
    Minulle sanottiin, kun lähetin mailia Motorolalle
    joku aika sitten, että oon varmaan saanut jostain
    väärää tietoa.MMS päivitystä ei ole näillänäkymin
    tulossa T720:aan ja olisin sekoittanut T720i malliin!
    T720i mallissahan on valmiina MMS ja kamera sekä isompi akku.
    Soitin seuraavana päivänä Motorolalle ja siellä sanottiin
    taas näin, että pitäisi ehtiä vuoden loppuun mennessä!
    Ei taida samassa paikassa olla nuo Motskun palvelu "pisteet"!
    Tiedä sitten kuka kusettaa ja ketä!?

5. Jupex Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    17
    Puhelinmalli:
    Joku nokia
    Ja taas jätti puhelin herättämättä. Menin vartin myöhässä tunnille, mikä oli erittäin noloa. Eikä opettaja edes uskonut kun sanoin jotta kännykkä ei herättänyt. Mikä tossa bugittaa, kellään tietoa. Ja suositelkaas samalla jotain java pohjaista kelloa tilalle. Tää nykyinen on hieman perseestä.

6. pirulainen

Tykkäykset:
    0
    Jep mulla jätti tänään kanssa herättämättä.. olin tosin hereillä jo muutenkin.. mutta ei puhelin ole päästänyt ääntäkään vaikka kymmeneltä piti herättää.. ärsyttävää. Toinen kumma homma oli että eilen ei ainakaan kaikki puhelut tullut läpi.. oli menny vastaajaan suoraan kertoi isäni. Toivottavasti oli vaan joku hetkellinen.. koitin meinaan toisella puhelimella heti perään kun sain tietää asiasta ja meni vastaajaan vaikka oli kenttäpalkit täysillä.

edit:

.. niin siis räpläsin jotain soitonsiirtoasetuksia siihen perään mutta ei niissäkään mitään näyttänyt olevan.. lähti toimimaan ittestään siinä sitten hetken päästä.

edit2:

Voi prkl.. nyt ei toimi herätyskello sitten laisinkaan.. edes boottauksen jälkeen.. mitä tässä nyt sitten tekis.

7. heino79

Tykkäykset:
    0
    no voi juutas jos ei tuu mms-päivitystä tähän! :(

herätyskellon toimimattomuudesta: jos puhelin on "äänetön" ni ei toimi. Sitte siinä pitää manuaalisesti joka kerta erikseen valita se päivä millon herättää. Eli se ei tule silleen(niinkuin esim nokia 6310) että selaa sen tietyn päivän päälle, valitsee menu ja herätyskello. Itelläni meni jonkun aikaa että tajusin sen. Sen jälkeen on herätys toiminu. Onko "äänet"-asetuksissa, "hälytykset"-kohdalla asetettuna jokin soittoääni?

8. Goofy-

Tykkäykset:
    0
    jos laitan jonkun jar tai jad tiedoston (pelin) omalle palvelimelle en voi imeä niitä sieltä niin että tuo puhelin lataisi ne automaattisesti ja asentaisi kun vain yhdistää osoitteeseen. miten tollanen automaattinen asennus tehdään? pitäisikö minulla olla oma wap sivu? onko jossain suomenkielisiä ohjeita wap sivun tekemiseen?

9. Jupex Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    17
    Puhelinmalli:
    Joku nokia
    Pirulainen... sama homma mulla. Eilen parempi puolisko narisi kun en vastaa puheluihin. Ihme homma... puhelin oli kokoajan vieressä kun odotin puhelua. Mitää ei näkynyt. Oisko toi gprs sellanen, et jos se on päällä niin ei soi. Jotenki jääny "hieman" epävakaa kuva koko laitteesta. Ei mitään isoa, mutta muutama pikkujuttu mitkä saa sapen kiehumaan. Kuten eilen ... piti bootata 15 minuutin välein että netti toimi. Ja sitten ku jätin yöks lataamaan niin kertaakaan ei katkennu. Ois toi saanu toimia illallakin. Liekö puhelimessa vai DNA:ssa vika?

Ja heinolle: Äskön kun kokeilin herätystä niin komeesti kilisi. Ois saanu soida aamullakin. Mut toi on taas tota motorolan kiinalaista logiikkaa ettei herätystä saa äänettömään profiiliin.

10. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Silloin marraskuun alussa kun oli se Forumilaisten tapaaminen, ni siellä paikalla ollut Motorolan edustaja (ei mikään rivityöläinen, nimeä en muista) kertoi että TULEE MMS-päivitys jossa annetaan myös se kamera mukaan... Uskon häntä, en muita!

11. Bibrok

Tykkäykset:
    0
    Aina sitä toivoa saa=)

12. blade Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Motorola Milestone
    Joo, oon kuullu iteki monelta eri taholta(Albert Noth) muunmuassa
    että päivitys olisi tulossa.Ihmetyttää vaan se, että
    eripuolilta "Motorolaa" tulee eri informaatiota!
    Katsotaan vuoden loppuun, niin eiköhän sen sitten näe
    tuliko sitä päivitystä vai ei!

13. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Tietääkseni mistään päin Motorolaa ei ole virallisesti ilmoitettu että päivitys tulee. Motorolan edustajat ovat epävirallisesti sanoneet että pitäisi tulla. Niin ei ole mikään ihme että jokin support kertoo ettei tule, koska sellaisesta ei ole ilmoitettu.

14. jim77

Tykkäykset:
    0
    *** Banneri: Tässä viestissä ei ole mitään faktatietoa Motorolalta ***

Ei ne ihmiset, joilla on kravatti kaulassa yleensä oikeesti tiedä onko heidän lupaamansa tekniset läpimurrot edes mahdollisia.

*** Banneri: Tässä viestissä ei ole mitään faktatietoa Motorolalta ***

15. wappi-poelloe

Tykkäykset:
    0
    Menin eilen ostamaan tuollasen moton ja sitten vaan ekana kokeilemaan wappia. No gprs:ää mulla ei ole, niin sen käyttö ei tietenkään onnistunu, mut sitten puhelin kysyi että yritetäänkö data-siirtoa, johon laitoin kyllä. Ja kas vain, kohta seikkailen lataamassa pelejä. Voisko joku kertoo tyhmemmälle millä yhteydellä mä oikein liikuin ja mitä se maksaa..?

Mulla on soneran perus privaatti-liittymä ilman mitään lisäominaisuuksia, enkä ole mitään data-juttujakaan tilannu. Ei kai ne nyt perusliittymäänkään kuulu? Missään vaiheessa en ole myöskään koskenut mihinkään wap tai internet-asetuksiin, joista täällä on paljon puhuttu- pitäisikö?

16. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Perus 9600 data kuuluu nykyisin läheskaikkiin liittymiin.
    Käyttö on (aloitusmaksu) ja aikaveloitteista.

17. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Nykyään taitaa kaikkiin liittymiin (ainakin RL & Sonera) kuulua perus-data, eli känny toimii ikäänkuin modeemina. Hinnat saat omalta firmaltas...

Ainakin mulla oli Samsungissa (T100) valmiina eri maihin sopivia yhteyksiä, joista sit valitsin Radiolinjan (oletuksena oli Vodafone...). Eli ainakin mulla jos en ois tehnyt muuta ku alkanut soittelemaan data-puheluita ni ois tullut KALLIIKSI, ku se ois ollut ulkomaanpuhelu... Eli SUOSITTELEN et kaivat sen ohjekirjan ja katsot miten se yhteys asetetaan kohdalleen, muuten voit yllättyä ku seuraava puhelinlasku tulee...

18. Esa Isopahkala

Esa Isopahkala Ylläpitäjä

Tykkäykset:
    1332
    Puhelinmalli:
    Nexus 5x, Lumia 1020
    Eiköhän tuo MMS/kamerapäivitystieto ole ihan varmalla pohjalla. Foorumin tapaamisessa siitä kertoi Mikael Carlson (kirjoitinko nimen oikein), joka lienee nykyisin Motorolan ykkösmies Suomessa. Albert Noth on käsittääkseni myös luotettava lähde, vaikka en hänen asemaansa tiedäkään Motorolan organisaatiossa.

19. Jupex Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    17
    Puhelinmalli:
    Joku nokia
    Joku vois ny tonkii esille tietoo sen kameran laadusta. Pari esimerkkikuvaakin olis kiva. Mää en ainakaan pikahaulla löytäny kun kuvan siitä kamerasta, en sillä otettuja kuvia.

20. wappi-poelloe

Tykkäykset:
    0
    Nykyään taitaa kaikkiin liittymiin (ainakin RL & Sonera) kuulua perus-data, eli känny toimii ikäänkuin modeemina. Hinnat saat omalta firmaltas...

Ainakin mulla oli Samsungissa (T100) valmiina eri maihin sopivia yhteyksiä, joista sit valitsin Radiolinjan (oletuksena oli Vodafone...). Eli ainakin mulla jos en ois tehnyt muuta ku alkanut soittelemaan data-puheluita ni ois tullut KALLIIKSI, ku se ois ollut ulkomaanpuhelu... Eli SUOSITTELEN et kaivat sen ohjekirjan ja katsot miten se yhteys asetetaan kohdalleen, muuten voit yllättyä ku seuraava puhelinlasku tulee...[/quote]

Säikähdinpä vähäsen tuota, mut onneks mulla on pysyny puhelut (ja hinnoittelu) tän maan sisällä! Kiitos vaan avusta, tais löytyy ne oikeet hinnatkin, vaikka soneran sivuilla vähän ongelmia näytti olevankin. Asetuksia sieltä ei tähän kännykkään saanu, kävisköhän samat kuin muissa motorola-malleissa..?

Jaa tämä viestiketju