1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

motorola t720 ominaisuudet

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja niskalaukaus, 25/9/02.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. niskalaukaus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    kyllähän nämä tiedot löytyisi varmaan edellisistäkin ketjuista, mutta tiivistäkää

kertokaa minulle kaikki faktat tästä puhelimesta. onko suomessa käytössä mitään palveluja joita se tukee? ymmärtääkseni siihen voi tilata ericssonin näytönsäästäjiä, mutta voiko esim. nokian.

jos joku omistaa sen puhelimen, niin saako siihen mm. värillisiä taustakuvia mistään? on nimittäin tuo värinäyttö aika turha muuten... voikohan esim. datakaapelilla siirtää kuvia siihen? ja joku sanoi tuolla aiemmin, että oli käynyt hollannin imobile sivuilla downloadaamassa jotain, niin mitäköhän sieltä käytännössä voi ottaa?

koko, onko jämäkkä, näppäintuntuma, näytön laatu ja käytön helppous?
    siinä oli se joku j2me java tai vastaava, niin onko sillä eroa "tavalliseen". ja saako tuohon motukkaan mistään niitä javasovelluksia täällä finlandiassa?

ja soittoäänet, saako niitä mistään, miltä kuullostaa?

kun olen katsellut netissä kuvia tästä phoonista, niin tuli tuossa mieleen että saako sen kellotaulun pois näkyvistä, ja ne "pikavalikkonäppäimet" siinä keskellä ruutua on todella karkean näköiset minun silmääni...

2. Aero

Tykkäykset:
    0
    en nyt oikein älynnyt kysymystäsi... mutta silti =)

siis mitä tarkoitat onko suomessa käytössä mitään palveluita joita se tukee? Miksi pitää muuten olla juuri suomalainen palvelu? Jos ostat datanarun niin netti on pullollaan ilmaisia hienoja soittoääniä ja kuvia. Mitä javasovelluksiin tulee niin Jippiillä on jotain pientä, mutta kuitenkin "ulkomailta" saat paljon enemmän kamaa. Motorola varmaan tekee jotkut sivut tuon puhelimen omistajille josta voi ladata soittoääniä ja taustakuvia ja kaikkea esim. datakaapelin kautta. Tietääkseni myös tuo tukee JPEG kuvia (ja muita formaatteja) eli voit laittaa mitä tahansa kuvia siihen.

3. niskalaukaus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    juu siis kun en ole koskaan omistanut edes datanarua, ja silleen... käykö siihen esim. samat ohjelmat kuin 7650:aan, paitsi ne joihin liittyy kamera?

ja mistä niitä kaikkia javasovelluksia saa? jos joku vois vaikka vipata jonkun osotteen niin vois tarkastaa tarjonnan. paljonkohan noi datanarut on yleensä maksanut motoroloihin? antakaahan jotain esimerkkiä vaikka jostain hyödyllisestä javasovelluksesta! onko eri merkeillä omat standartinsa noissa java-asioissa, vai käykö samat ohjelmat mihin tahansa javapuhelimeen, jossa on värinäyttö?

ja että jos vaikka meinaa käyttää jotain palveluja ilman datakaapelia, siis wapin kautta, niin onko mitään mikä toimii suomessa, nimittäin kun yritin ottaa näytönsäästäjää t191:seen motorolan omilta wap sivuilta, ei voinut tämän takapajulan takia...

minä olen täysin newbie näissä asioissa kuten varmaan jo huomasittekin...
    kokemusta tyyliin 3310.

4. niskalaukaus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    muuten, täytyykö ne kaikki javasovellukset ensin imuroida koneelle, ja siirtää koneelta kaapelilla tai vastaavalla puhelimeen, vai voiko itse puhelimella jollakin ilveellä hakea suoraan sieltä sivulta sen sovelluksen?

5. Esa Isopahkala

Esa Isopahkala Ylläpitäjä

Tykkäykset:
    1329
    Puhelinmalli:
    Nexus 5x, Lumia 1020
Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.

Jaa tämä viestiketju