1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Motorola T720 Näyttö ja muovilinssi

Keskustelu osiossa 'Motorola ja Lenovo', aloittaja Dwindle, 21/5/03.

1. Dwindle

Tykkäykset:
    0
    Elikkä sen näytön päällä on vielä se muovilinssi jossa lukee Motorola, nii kysymys kuuluuki että onko ihan normaalia että se muovilinsin ja näytön välinen alue täyttyy pölystä? Ei ainakaan minun mielestä.
    Nyt siellä onjo silmäripsen kokosia karvojakin.
    Onkohan mun puhelimessa joku vialla tuolla tiivistepuolella?
    Meneekö takuuseen?

2. Jombe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    3210
    Ei ainakaan mun motossa ollut tollaista mikäli sikäli ymmärsin kysymyksesi...

3. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    mä oon useesti ihmetelly että mistä noita karvoja menee kun mulla oli parinpäivän jälkeen 3650:ssakin koiran karvoja näytön alla vaikka kertaakaan en ollu sitä viel avannu

4. paaki

Tykkäykset:
    0
    Mulla ei oo yhtään karvaa vaikka puhelin on jo 7 tuntia vanha.

5. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    ai et oikeen 7tuntia :)

6. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Ei ehkä vika, voi olla vaan suunitteluvirhe. Itse en moista havainnut, mutta T720 ei ehtinyt olla minulla kauaa.

Useisiin puhelimiin pääsee tuolla tavalla pölyä. Kyllähän tuosta silti kannattaisi mainita, jos liikkeeseen tai huoltoon viitsii mennä, kun se on kuitenkin seikka, johon et ole puhelimessa tyytyväinen.

7. Yan-nic

Tykkäykset:
    0
    Tuttu juttu...

Vaikka kuinka tutkit ja olet sitä mieltä ettei linssin alle yksinkertaisesti voi mistään päästä karvoja ym niin väärin luulit.

Nytkin on linssin alla 2cm kissankarva...

Onneksi on huolto lähellä, pojat putsaa...

8. berk

Tykkäykset:
    0
    Sama täällä... Minulla on tosin vaan pari pölyhiukkasta siellä välissä, mutta kyllä ne silti häirittee hieman.
    Niin meneekö takuuseen tämä asia? Paljon puhdistaminen maksaa?

9. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    No arvauksena heitän, että ei maksa kuluttajalle mitään. Huolto saattaa mielellään laskuttaa työt valmistajalta.

10. Ollius

Tykkäykset:
    0
    Itse huomasin myös aika pian hommattuani puhelimen saman asian. Eli sinne alle pääsee jostain pölyä sun muuta kompostia. Aika harmittava "ominaisuus" tuossa luurissa, ainakin itselläni.

Jaa mitäkö oon ajatellut asialle tehdä? Tuskimpa mitään.

11. Dwindle

Tykkäykset:
    0
    Pitänee ottaa yhteyttä Motorolan maahantuojaan.
    En haluais tyytyä siihen että joudun vaihtamaan puhelin ku näytöstä ei näe mitää :D

12. snooze

Tykkäykset:
    0
    Minullakin on tuo sama ongelma t720 kanssa. Aluksi hinkasin ulkoista muovilinssiä hullun kiilto silmissä, että miksei se putsaannu. Sitten huomasin että pöly ja muu roipe onkin sisäpuolella. En ole asialle tosin mitään tehnyt. Huoltoon kai se pitäis viedä.

13. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Kyllä sitä pölyä pääsee helpostikin sinne "lasin" alle. Puhelimet eivät ole nähneetkään pölytiivistä ja moni ei tajuakaan miten paljon pölyä ja muuta roipetta ihmisten taskuista/käsilaukuista jne. löytyykään. Hommatkaan puhelimelle jokin kotelo tai säilytyspussi, jos haluatte pölyongelmista eroon.

Tai hankkikaa puhelimeksi Ericsson R250pro, R310s tai Nokia 6250. ;)

14. Killerwhale

Tykkäykset:
    0
    Puhelin kuin puhelin imee pölyä väkisinkin ajan mittaan. Itse useita puhelimia availleena henkilönä tiedän tämän käytännöstä. Valitettavasti oma T720 kerää myös linssin alle pölyä. Torx käteen ja avaamaan. Toki näin ei kannata tehdä jos ei ole kokemusta ja takuu voimassa.. oma räpeltäminen ymmärrettävästi ei kannata -> takuu menee kun avaat puhelimen muualla kuin valtuutetussa huollossa.

Motorolan huolto valitettavasti monella paikkakunnalla on melko vähäistä, itselläni meni Helsinkiin saakka täältä Tampereelta, kun piti yksi lattakaapeli vaihtaa.

15. Jupex Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    17
    Puhelinmalli:
    Joku nokia
    hih ... " takuu menee kun avaat puhelimen muualla kuin valtuutetussa huollossa. " ai että siellä jos avaan niin takuu ei mene ;)

16. Killerwhale

Tykkäykset:
    0
    Heh, sanamuoto oli siis hieman pielessä, koska Jupex siihen tarttui. Ei mene, jos olet takuuhuollon huoltohenkilökuntaa. :)

17. Sunspire

Tykkäykset:
    0
    Pölytystä

Joskus muinoin mulla oli Nokian 6210. Siinä mosahti kuoren lasilissi hajalle. Menin sitten yhteen pikku putiikkiin jututtuamaan myyjää, että millä hinnalla siihen saisi uuden kuoren. Hänellä satti olemaan yksi vanha ylimmäräinen kuori, jonka hän möi minulle kahdella eurolla. Hän ei itse ruvennut sitä vaihtamaa vaan antoi minulle tähtiruuvarin käteen. No siinähän sitten oman aikani puuhastelin sen kanss ja vaihdoin itse sen kuoren. Samalla hän tarjoutui semmoisella sumutinpullolla puhaltelemaan pölyt pois. Pullo muistutti spraypulloa. Jotain etanolia sieltä kait tuli ponnekaasun saattelemana.

Kaippa useimmissa luurikaupoissa tommonen sumupullo ja erikoisruuvvari pitäis olla. Pyydät vaan, että saat lainata molempia, niin ei kait ne siitä mitään rahaa voi vaatia. Työt tosin joutuu itse tekemään seisaaltaan kaupan tiskillä, mutta eipähän maksa mitään.

Jaa tämä viestiketju