1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Motorola T720 kumma koputus?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Xenonit, 30/1/03.

1. Xenonit Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    140
    Puhelinmalli:
    1520 &Totaalisen Saunalahti.
    Ota Motorola T720 kätöseesi ja laita siihen Dna. Ota puhelinyhteys kaverillesi ja soita toisella luurilla numeroosi. Kuulet vain hälytysäänen etkä sitä että vastaanottaja on varattuna..

Miksi ihmeessä?

Todella mahtavaa!

2. blade Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Motorola Milestone
    En oikein tajunnut tota sun pointtia, mutta kokeilin tota sun juttua Soneran kortilla, niin toimi okei!Meinaatko, että Dna on p*ska?!

3. Xenonit Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    140
    Puhelinmalli:
    Naureskeltiin duunikaverin kanssa sitä että kun hän soittaa mulle niin hän kuulee vaan normaali hälytyksen. Ei siis kuule sitä että puhun juuri parhaillaan puhelua. Toisaalta hyväkin juttu mutta toisaaalta vähemmän hienoa.

En tiedä missä mättää?

T720+Dna ei siis tunnista että olen juuri puhelimessa..:(. Hälyttää vaan ja vastapuoli ihmettelee miksen vastaa :(

4. zonem

zonem Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kannattiko ? ;)

5. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Mitä nyt tarkoitat kummalla?
    Eli ihan normaali koputus, sinänsä hyvä ettei niissä ole sitä tyhmää tiedotusta mitä muut operaattorit ovat tunkeneet nykyään omiin koputus palveluihinsa. Mielestäni on juuri oikein ettei sitä tiedotusta tule, ei se kuulu kenellekkään puhunku puhelua vai en, ja useammat jaksavat odottaa kun ei sitä tiedotusta tule. Tuossakin tapauksessa puhelin (siis sen joka soittaa) kertoo että koputtaa.

6. Xenonit Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    140
    Puhelinmalli:
    Kannattiko mikä?

Nauru ainakin pidentää ikää

7. Xenonit Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    140
    Puhelinmalli:
    Kun vastapuoli ei kuule sitä että minä puhun. En voi olettaa että hän älyää katsoa puhelinta että siinä on teksi "odottaa".

8. jayjay

Tykkäykset:
    0
    Toinenkin hieman ärsyttävä ominaisuus (en tiedä onko esim. Nokian puhelimissa).

Kun puhuu jonkun kanssa ja joku toinen koputtaa (minulle), niin minähän luonnollisesti kuulen nuo koputussoundit, mutta sen, jonka kanssa puhun ei ole tarkoitus kuulla mitään.

T720:lla toinen osapuoli ei kuule koputusääntä, mutta minun puheeni kuitenkin pätkii koputuksen tahdissa. Mitä järkeä piilottaa koputusääni, jos ei tuota pätkimistä saa samalla poistettua?

Näin siis Radiolinjalla.

-JJ

9. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Periaatteessa ei pitäisi johtua verkosta, vaan puhelin saa koputustiedon ja generoi siitä ilmoituksen. On olemassa sellaisia GSM luureja jotka eivät tuo koko koputustoiminnetta.

Jaa tämä viestiketju