1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Motorola T191

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Julli, 24/6/02.

1. Julli

Tykkäykset:
    0
    Olen ostamassa tuota puhelinta ja haluaisin tietää onko se hintansa väärti!
    Eli kannattaako ostaa? Pistäkää hyvät ja huonot puolet! Olen lukenut vanhalta foorumilta kyseiseen kännykkään kuuluvat topicit ja haluaisin lisää tietoa!

2. Julli

Tykkäykset:
    0
    Kertokaa nyt jotain edes! Tietääkö kukaan saako noita näytönsäästäjiä tilattua mistään vai pitääkö ne sen wapin kautta aina hakea? Onko vakiona jo näytönsäästäjiä? Luulis ainaki, että on.

3. rasanttu

rasanttu Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    12
    Kokemuksia tapauksesta jolla oli aiemmin Nokian 3210 jonka jälkeen hankki viallisen tilalle Motorolan. Ilmeisesti ei ole miellyttänyt. Lähinnä käyttöliittymä kompastelee, soittoäänet ovat syvältä ja puhelinluettelon käyttö ankeaa ja epäloogista.

4. Jussi

Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Näytönsäästäjiä saa ainoastaan wapilla ja vakionakin taitaa pari kappaletta olla. Puhelin on ärsyttävän hidas esim. viestiä kirjoittaessa tai selatessa puhelinmuistiota.

Käyttölogiikka on parempi kuin aiemmissa motorolan malleissa, mutta se ei vielä tarkoita että se olisi kovinkaan hyvä. Omani putosi kentästä helposti, en tiedä oliko vika vai ominaisuus kun en jaksanut huoltoonkaan lähettää. Ulkoisesti liukas, napit on melko jäykät ja tuntuma ihan hyvä.

5. habbax

habbax

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 5
    Mulla ainakin näyttö halkesi kun tippu 20cm korkeudelta ja näppäimet reistailee. =(

6. riku

Tykkäykset:
    0
    Pelkkiä huonoja kokemuksia Motorolan puhelimista.

Jaa tämä viestiketju