1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Motorola ROKR1

Keskustelu osiossa 'Motorola ja Lenovo', aloittaja Jeeps, 4/6/06.

1. Jeeps

Tykkäykset:
    0
    En oikein haulla löytänyt semmosta triidiä, missä olisi jotain ollut asiasta..

tuli nyt kuitenkin kyseinen vanhus laitettua kun halvalla sain..

Pari ongelmaa(jos foorumilla joku omistaa puhelinta):

1. kun olen siirtänyt mp3:n itunesin kautta puhelimeen,saako sitä soittoääneksi mitenkää?

2. voinko siirtää koneelta .jpg kuvia puhelimeen esim. taustakuvaa varten?

2. Firedancer

Firedancer

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Luureja ja operaattoreita laidasta laitaan v.-97 lähtien
    1. kun olen siirtänyt mp3:n itunesin kautta puhelimeen, saako sitä soittoääneksi mitenkää? Siirrät sen biisin puhelimeen (muistiin) ja sitten biisi löytyy soittoäänivalikosta.

2. voinko siirtää koneelta .jpg kuvia puhelimeen esim. taustakuvaa varten? Kyllä voit.

3. KariK

Tykkäykset:
    0
    Firedancer selitä tarkemmin miten siirto tehdään ei meinaan aukene ihan tosta vaan.......

4. Firedancer

Firedancer

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Kun biisit on muistikortilla niin menet sen biisin kohdalle jonka haluat siirtää, ja valinnoista otat kopioi(muistaakseni) ja valitset puhelimen muistin. Sitten menet soittoääniin ja biisi löytyy sieltä.

5. KariK

Tykkäykset:
    0
    Kiitos Firedancer,

Mutta Nokian puhelimiin tottunena tämä Motorola ei aukea.Pääsenkö kappaleisiin käsiksi jotin muuta kautta kuin itunes valikko joka ei tarjoa mahdollisuutta kopioida.Data kaapelilla olen koittanut siirtää soittoääniä ja kuvia suoraan puhelimen omaan muistiin mutta mikään siirtämäni ei näy itse puhelimessa vaikka ne näkyvät tietokoneen kautta olevan puhelimen muistissa ,pitääkö näiden tiedostojen olla jotain erityistä formaatia siis .jpg/.mp3 eivät toimi...manuaali ei valaise yhtään sen enempää se on kyllä luettu jo muutaman kerran läpi

Kiitos

6. Firedancer

Firedancer

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Hmm.. odotas ei ole hetkeen ollu tota luuria. Menikö se nyt näin... valikko -> äänet sit valikko näppäin ja sieltä vaihdat tallennus kohteeksi muistikortti. Se on siitä vähän hölmö puhelin kun siinä on puhelin ja se soitin "erikseen".

0800 117036 Motorola aspa. Tonne kannattaa soittaa ennen ku heittää luurin seinään :D Niin ja numero on ILMAINEN. Toisin ku nokial jonne jouduin soittaan 0,29cent/min ja sit oli viälä todella hapan rouva kitisemäs luurin toisespääs.

Niin ja sit kannattaa hommata motorola phone tools

Jaa tämä viestiketju