1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Motorola Rokr E1

Keskustelu osiossa 'Motorola ja Lenovo', aloittaja Nappulakenka, 18/12/05.

1. Nappulakenka

Tykkäykset:
    0
    Mulla oli aikaisemmin Nokian 3200 ja olin todella tyytyväinen siihen kunnes sanoi itsensä irti kahden vuoden käytön jälkeen :( menin ja ostin samsungin puhelin n. 3 viikkoa sitten. Tää koko 3 viikkoa on ollut yhtä helvettiä kyseisen puhelimen kanssa ja olis tarvis saada heivattua tuo helvettiin.. tai no vaihtaa toiseen, mutta mihin?

Olen tuossa nyt viikon verran katsellut ja tutkinut Motorolan rokr e1 puhelinta ja tänään menin tutustumaan itse puhelimeen verkkokauppaan ja ilmeni sellainen kysymys, että tallentaako puhelin lähetetyt tekstiviestit?

Löysin tekstiviesti osasta ainoastaan tekstiviestin luonnin, saapuneet, lähtetävät jne. En kuitenkaan löytänyt Lähetetyt- kansiota. Tallentaako puhelin mahdollisesti lähetyt viestit lähtevien viestien kansioon?

Tämä lähetettyjen tekstiviestien toiminto ei ole tärkeä toiminto, mutta hyödyllinen ihmiselle niin kuin minä että unohdan äkkiä mitä olen kirjoittellut..

Samaan syssyyn voisi lisätä että minkälaisia kokemuksia ihmisiltä on tästä puhelimessa ihan arki käytössä jne.

2. Kaotik

Tykkäykset:
    0
    Jos tuo pelaa samalla tavalla kuin V180:ssa (luulisin jotta pelaa, sama käyttis käsittääkseni), niin ne viestit jäävät sinne "lähetettävät" kansioon myös sen jälkeen kun se viesti on lähtenyt.

3. Nappulakenka

Tykkäykset:
    0
    ahaa, että ne viestit siis mahdollisesti jää muistiin.. Hienoa kuulla, mutta olen jo ehtinyt kiinnostua toisesta puhelimesta.

Kiitos joka tapauksessa että vastasit :)

Jaa tämä viestiketju