1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Motorola RAZR V3xx

Keskustelu osiossa 'Motorola ja Lenovo', aloittaja BlackD, 30/12/06.

1. BlackD

Tykkäykset:
    0

Tällainen malli on nyt saatavilla, RAZR-muotoilu 3G:llä, HSDPA:lla ja 240x320 näytöllä. Malli on siitä outo, että netistä ei tunnu löytyvän sen kummemmin mitään tietoa speksilistojen lisäksi. Jopa live-kuvat ovat kiven alla. Minua tämä malli kiinnostaisi kovasti, mutta olisi kiva kuulla käyttäjien kokemuksia ja ennen kaikkea nähdä parempia kuvia erityisesti burnt orange -väristä.

Saunalahden kytkysivu (sis. speksit):
    http://saunalahti.fi/puhelimet/puhelin.php?id=58&type=handsetmodel

Luurinetti:
    http://www.luurinetti.com/products.php?p=f47a32

2. Smirre

Smirre

Tykkäykset:
    0
  3. mrv

Tykkäykset:
    0
    2D-nopeuteen näytönohjain tuskin vaikuttaa kovin paljon, enemmänkin nopeampi suoritin. W900 ei myöskään ole mitenkään erityisen nopea, esim. alle puolet N93:n nopeudesta 3D-testeissä (1 ja 2).

Joka tapauksessa hyvä jos Motorola nyt nousee sieltä matoluokasta jossa se V3:n, V3i:n ja V3x:n takia on ollut. Jos eivät samaa tahtia hidasta käyttöliittymäänsä kuin mitä tehoja tulee lisää, voi olla aika miellyttäväkin käyttää noita uusia Motoja.

4. kaapu

kaapu

Tykkäykset:
    0
    Nokia N76..

5. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Voin ottaa tänään illalla livekuvia ja laittaa tähän ketjuun, sekä tuosta orangesta että mustasta.

6. BlackD

Tykkäykset:
    0
    Hienoa! Odotan innolla :)

7. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
  8. Mikaw Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    148
    Kauniita ovat, varsinkin oranssi.

9. Smirre

Smirre

Tykkäykset:
    0
    Näin on. Partaveitsi-Razor on onnistunut muotoilu

10. memasa

memasa

Tykkäykset:
    0
    Yllättävän hyvä väri näyttää olevan, ku live-kuvista kattoo.

11. Esko

Tykkäykset:
    0
    Muuten nättejä, mut jotenkin toi harmaa/hopea sisäväri ei toimi yhteen. Vähän sama ton V3 Dolce & Gabbana mallin kanssa...

12. Lake-end

Tykkäykset:
    0
    Löytyykö tästä puhelimesta joltain jo käyttökokemuksia?
    Entä osaisiko joku kertoa saako tuohon kiinni langalliset kuulokkeet (napit)? Ilmeisesti jotain langattomia bluetooth stereo kuulokkeita on saatavan, mutta itse ennemmin hommaisin musiikin kuunteluun ihan vanhanaikaset langalliset mallit.
    Entä tietääkö joku kertoa miten tuon vehkeen kalenterin synkkaaminen onnistuu tietokoneen kanssa? Varsinkin jos osaatte kertoa hoituuko se helposti linuxissa niin se kiinnostaisi tietää.

13. stume

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Apple
    Samalla jos joku on käyttänyt kyseistä luuria saunalahden MegaviestiX paketin yhteydessä, niin vakuuttaako V3XX tiedonsiirto hsdpa verkossa ?

Eli toimiiko moitteettomasti, ei pätki tai puhelin jumita jne.

14. christiantroy

Tykkäykset:
    0
    Mä tilasin luurinetistä ja sain maantaina, siitä asti ollut käytössä. Siisti design, mielestäni UI on ok (toisinkuin luulin) ja akku kestää hyvin. Ainut miinus vähän heikosta kaiuttimesta (samsung e700 edelleen referenssinä, outoa ettei tähän panosteta enempää). Minustakin tuo näppis saisi olla musta niin näyttäisi vielä paremmalta.

Mistäs saan tuohon toimivat data-asetukset? Kokeilin tilata soneralta sillä ASETUKSET-viestillä, mutta ei toiminut. Toinen kysymys koskee taustakuvia. Selvitin tuon reson ja väänsin pari hienoa taustaa, mutta kun siirrän puhelimeen niin näyttävät aika huonolaatuisilta. Valmiskuvista päätellen tuo näyttö pystyy kyllä näyttämään siistiä grafiikkaa. Entä mistä kannattaa katsella soittoääni? Saako mistään säädettyä niin että hylkää sivunapista saapuvan puhelun? Kiitos

15. vtormane

vtormane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    asetukset.tk

16. Smirre

Smirre

Tykkäykset:
    0
    WAP/MMS asetukset saa tilattua täältä:
    https://www.shopmotorola.ca/emea_new/registration.asp?pg=1&l=1&pm=0&chr=

Soittoääniksi käy mikä tahansa MP3. Puhelimen mukana tulleella datakaapelilla vaan siirrät biisit puhelimeen. Motorola PhoneToolsilla onnistuu helposti. Kannattaa pilkkoa ne soittoäänet 30-45sek pituisiksi, että riittää muisti pidemmälle.

17. christiantroy

Tykkäykset:
    0
    Juu, tuo softa on yllättävän kätevä. Sillä sai nuo kuvatkin tehtyä niin ettei tullut ihan yhtä suttaisia. Biisit vaan alkavat helposti "särkemään" ellei pidä soittoääntä tosi hiljaisella.

18. K@rtsa Vieras

Päivä ollut nyt V3xx käytössä ja "vanhana" Nokia miehenä olen posittiivisesti yllätynyt. Pari kk sitten ostin käytetyn V3.sen ja se oli mun EKA kokemus Motorolan luureista! ja en ole kokeilua katunu!

Sillä jos V3(musta) on tyylikäs ja laadukkaan tuntuinen, niin mun mielestä V3xx(oranssi) on vieläkin laadukkaamman tuntuinen. Vielä kun olisivat edes 2mp kameran laittanut niin olisi mun käyttöön täydellinen.(niin T9 olisi kans poikaa) Vaikka ostinkin luurin lähinnä läppärin modeemiksi :) ja siinä ominaisuudessahan riittääkin potkua vähäksi aikaa.

Puhelimena iso plussa todella hyvälle kuuloke äänelle, yksi parhaista mitä mulla ikinä ollut. Tuo Moton tekstin syöttö vaikuttaa paljon paremmalta kuin esim. V3, "pientä" kehitystä on ilmeisesti tapahtunut.

19. memasa

memasa

Tykkäykset:
    0
    Kirjota ihmeessä lisää kokemuksia, kun kerkeet! Olis kiva tietää, että kuinka paljon kehitystä käyttöliittymässä on kokonaisuudessaan tapahtunut. Suomennosten laatu kiinnostaa myös.

20. stume

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Apple
    Tästä aiheesta lisää kokemuksia jos mahdollista, itse suunnittelen laitetta samaan käyttöön.

Jaa tämä viestiketju