1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Motorola Mpx 200

Keskustelu osiossa 'Motorola ja Lenovo', aloittaja The Killer!!!, 27/3/06.

1. The Killer!!!

Tykkäykset:
    0
    Sanokaa kuka tietää kun minulla on motorla mpx 200 ja siinä menee numerot sekaisin kun tallennan simkortille numerot ja sammuu tai sammutan puhelimen niin menee numerot sekaisin eli jos soitan kaverille niin kun olen soittanut meinaan soittaa jolekkin muulle niin kaikilla ketä on minun simkortilla niin on sama nimero kun kaverilla jolle soitin ja jos koitan soittaa vaikka siinä on sen kaverin numero niin ei mene sille jolle pitää vaan menee sille kaverille jolle soitin. Että tietääkö kukaan mitä pitäisi tehdä? ja anteeksi minun tuota selitystä mutta en osaa kuvailla paremmin!!

2. Ernesti

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 5S
    En nyt oikeen ymmärtänyt mutta luulisin että tarkoitat sitä, jos soitat jollekkin niin sitten kaikkille muillekin soitetut puhelut menee samaan numeroon, olenko oikeassa? Eikös tossa MPx200 oo sim manageri tai joku sen tapanen? Laitat sillä ne numerot ny ainaki ekaks puhelimen muistiin ja sitten jos ei toimi niin en osaa auttaa.

Jaa tämä viestiketju