1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.
  2. Nokia 8 on julkaistu

Motorola Moto X

Keskustelu osiossa 'Motorola ja Lenovo', aloittaja Euso, 25/3/13.

1. Nightuser

Nightuser Tunnettu jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    2898
    Puhelinmalli:
    SmartPhone
    Onhan noilla hyvin paljon eroa. Tosta näät isoimmat erot.

Motorola Moto X (2014) vs Motorola Moto X vs Motorola RAZR HD - Phone specs comparison

2. General_Lee Aktiivinen jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    0
    Hintavertailua:Verkkokauppa 489.90e Bambu 16Gt,Webhallen 480e,Expansys 439,99e ja Pixmania 419e (mustana)
    Löytyykö jostain vielä edullisemmin Bambua kuin Expansys?

Edit. Kun aikoinaan XT925 olin hankimassa,se maksoi Verkkokaupassa 599e ja Expansysillä noin 320e :)

Viimeksi muokattu: 15/2/15
  3. General_Lee Aktiivinen jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    0
    Jeps,ostin Moto X Expansysiltä,tuli perjantaina iltapäivästä kotiin.Siinä sitten peruskäyttöönottoa,päivityksiä yms. olohuoneen pöydän ääressä ja kas kummaa kun tuo saippuanpalanen lipsahti käsistä ja tipahti paksulle matolle josta liukui laattalattialle.Eka katsoi että ei vaurioita,myöhemmin huomasin etä aivan oikeassa ylänurkassa on lasissa nirhauma.Ei nyt niin paha mutta vitutti silti,lasi ei ollut siis halki tms...
    Aloin heti etsimään sopivaa suojaa puhelimelle ja Insmatin nahka flippi miellytti.Pirkkalan Verkkokaupassa ei ollut yhtään kpl hyllyssä ja sitten yritin suoraan valmistajalta sitä tilata(Verkkokaupassa 19.90,Insmatilla noin 8e) mutta en saanut tilaustani menemään läpi,ilmeisesti heidän verkkokaupassa joku bugi?

Nyt vituttaa,saippuanpala tipahti noin 10cm korkeudelta jälleen matolle josta se pompsahti lattialle ja nyt on sitten lasi päreinä!!

Mikä neuvoksi? SCF vaihtaa lasin ja maksaa samankuin uusi luuri? eBaystä lasi mutta onko taatusti aito ja kuinka vaikea itse vaihtaa? Genuie Motorola Moto x Front Outer Screen Glass Lens Housing Frame Tools White | eBay

Kotivakuutuksen piikkiin vaihto?

4. dudecriple

dudecriple Tunnettu jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    156
  5. Infra

Infra Vuoden foorumilainen 2014 sekä VIP

Palaute - 100%
    58   0   0

Tykkäykset:
    8297
    Puhelinmalli:
    OnePlus 5
    Bambu ja normimusta on järkyttäviä saippuapaloja. Eikä nahkainenkaa mikään hyvä pitoinen ole

6. cinse

cinse Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    29   0   0

Tykkäykset:
    4768
    Puhelinmalli:
    onhan noita
    On kyllä aika liukkaita, ei tää sininen nexuskaan ole mikään paras, mutta tässä helpottaa kun tulee käytettyä kahdella kädellä, tosin kun notoa.

7. Mie

Mie Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    9   0   0

Tykkäykset:
    40
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia XZs
    Itselläni tuo normimusta on pysynyt hyvin kädessä. Se kai riippuu vähän siitä miten luuria pitelee. Nuo metallireunat ovat toki liukkaat, mutta tuo takakansi on tuollaista "nihkeää" materiaalia jossa on hyvä pito.

8. pume

pume Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    80   0   0

Tykkäykset:
    1994
    Puhelinmalli:
    Vaihtuupi kohtuu usein
    Minulla on bambu ja ei kyllä ole ollut ongelmia kädessä pysymisen kanssa. On kyllä liukkaampi, kuin esim. Note 4 mustana tai Nexus 5 mustana, mutta ei tuota nyt ihan saippuapalaksikaan voi kutsua :)

9. Firehand

Firehand Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    17   0   0

Tykkäykset:
    41
    Puhelinmalli:
    Nexus 6
    Jos haluaa luoda omanlaisensa Moto X:n niin Saksan Motorolan sivuilta onnistui muistaakseni. (esim Mailboxde-osoitteeseen tilaa)

10. General_Lee Aktiivinen jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    0
    SCF huolto vaihtoi näyttömodulin,260e josta kotivakuutus korvasi 110e.Ihanan kallista...En ota puhelinta käyttöön ennenkuin löydän siihen hyvät suojakuoret.Insmatin flip case exclusive oli hyvä mutta en saa suoraan valmistajan verkkokaupasta sitä tilattua,jumittaa aina "Maksu" kohtaan.Oon lähettänyt palautetta mutta eivät ole vastanneet.

11. Infra

Infra Vuoden foorumilainen 2014 sekä VIP

Palaute - 100%
    58   0   0

Tykkäykset:
    8297
    Puhelinmalli:
    OnePlus 5
  12. Vildi

Vildi Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    20   0   0

Tykkäykset:
    140
    Puhelinmalli:
    S8
  13. heiskanenej Tunnettu jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    4
    Lopultakin roottaus ja Cyanogenmod sisään. Oli loppujen lopuksi aika helppo homma. Nyt saa laiteltua kaiken mieleiseksi.

14. General_Lee Aktiivinen jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    0
    Vein Äksäni SCF:lle huoltoon koska puheluissa ei vastapuoli aina kuule minua,puheeni kuulemma menee epäselväksi ja ääneni katoaa.Minä kuulen taasen vastapuolen ihan hyvin.Operaattorini on TeleFinland ja 3G:llä mennään.Puhelimen olen pakottanut 3G tilaan.Juuri katsoin huollon tilannetta ja siellä oli näin:

"Suoritettu laitteelle valmistajan määrittelemä testaus, laite läpäisi kaikki testit ilman virheitä Laite nollattu. Satunnainen ongelma ei viittaa laitevikaan, vaan voi johtua vallitsevista olosuhteista, verkon kuormituksesta, 3. osapuolen sovelluksista tms. muuttuvasta tekijästä."

Onko hyviä ideoita mistä puheen katoaminen voisi johtua? Tarkennuksena vielä että ei ole mitään vaikutusta kenen kanssa puhun tai missä olen.Niinkuin eräs kaverini kysyi että onko se luurisi mikki kalsareissasi kun kuulostaa niin erikoiselta.:)

Vanhassa DROID RAZR HD samalla liittymällä ei ollut mitään ongelmia kuulemisen suhteen.

Harmittaa jos muuten hyvä luuri pitää pistää kiertoon,olisi se hyvä että puheluissa vastapuoli kuulisi mitä mulla on kerrottavana.

15. erh4be

erh4be Superjäsen

Palaute - 100%
    6   0   0

Tykkäykset:
    3878
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3
    Tulee väkisin tästä mieleen @temas ja xperia. :D

temas tykkää tästä.
  16. temas

temas Foorumin rullaaja

Palaute - 100%
    3   0   0

Tykkäykset:
    1460
    Puhelinmalli:
    S7
    Mitäs h*lvettiä, kuulostaa harvinaisen tutulta :D
    Siinä on kurahuolto taas vauhdissa. Mulla oli hyvin pitkälti sama vika Xperia Z2 luurin kanssa. Ihan sama mistä soitin ja missä verkossa olin. Operaattorina Sonera, mutta kokeilin myös DNAn prepaidilla mitä nyt suosittelen sullekkin.

Käytin kahdesti SCF:llä. Kolmannella kerralla Sonyn keskushuollossa, mutta vika vain pysyi. Sen jälkeen Sony vaihtoi laitteen uunituoreeseen Z3:een missä ei vastaavaa ongelmaa ole.

Viimeksi muokattu: 15/4/15
  17. General_Lee Aktiivinen jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    0
    Kuinkahan tuon saa vaihdettua uuteen? Ostin sen Expansysistä...

18. Timppa67

Timppa67 Tunnettu jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    16
    Puhelinmalli:
    Samsung S7 Edge Black ja S8+ Black
    Tytön uuden Moto X:n näyttölasi meni säröille lattaille tippumisen takia. Luuri ehti olla käytössä vain kaksi päivää ennen tätä :mad: Paljonko näyttölasin vaihto esim SCF:llä maksaa ?

19. Nightuser

Nightuser Tunnettu jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    2898
    Puhelinmalli:
    SmartPhone
    Kannattaa kysyä. Tuskin siihen kuitenkaan lasia vaihdetaan vaan kokonaan uusi näyttöyksikkö..

20. cinse

cinse Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    29   0   0

Tykkäykset:
    4768
    Puhelinmalli:
    onhan noita
    Villi veikkaus että lähestyy 150e.

Jaa tämä viestiketju