1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Motorola Moto X Play käyttökokemuksia

Keskustelu osiossa 'Motorola ja Lenovo', aloittaja Mie, 7/10/15.

1. Mazeman

Mazeman Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    1   0   0

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Honor 8
    Kiitosta vain. Xposed linkit menee tutustumiseen.

Veli heitti tuon WinDroidin ja sillä tulikin homma hoidettua. Silä sai TWRP:n asentumaan kun ei bootannut bootloaderin unlokin jälkeen androidiin - itse tein tuon virheen ja siitä tulikin pientä Ei komentoa herjaa.

Cyanogenmod on sisässä sillä heiltä tuli virallinen versio tuossa ja on toiminut mainiosti. Cyanogenmod on itselle tuttu niin päädyin siihen oikeastaan sen takia. CyanogenMod Downloads

kup0 tykkää tästä.
  2. kup0 Tunnettu jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    40
    Osaatko sanoa akun kestosta menikö parempaan vai huonompaan?

3. Mazeman

Mazeman Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    1   0   0

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Honor 8
    Paha sanoa kun on Tämä räplyy vaihe päällä. Uutuuden viehätys vielä niin tulee räplättyä aika paljon ja säädettyä tätä mieleiseiseksi.

Samoin vaikea verrata tohon stockiin kun kerkes olla pari päivää :D

4. Futurecrew

0   0   0

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Moto X Play
    Mistäköhän johtuu että youtube lagailee aika paljon? Kaikki asetukset pläränny läpi muttei vaan löydy. Koitin jo tota wipe catche partition muttei auttanut. Muutenkin tuntuu latailevan aika kauan... En viittis noita tehdasasetuksiakaan palauttaa ku just sain kaiken kohilleen :D Niin ja liittymänä dna 4g, sampassa ei mitään ongelmia.

Laatu vaiketelma aika huono ainakin itsellä. Noi näppäimet+mulla painuu takakansikin häiritsevästi sisään päin. Mitäs kuoria ja kalvoa tähän nyt sitte suosittelesitte.

Kiitos vastauksista jo etukäteen:rolleyes:

5. kassu99

kassu99 Tunnettu jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    28
    Puhelinmalli:
    Nexus 4
    Jännää, Mulla toiminut YouTube ihan normaalisti.
    Ite oon tykännyt tästä nillkinin lasikalvosta ja muutaman dollarin Kiina kuoresta, mitkä ebaysta ostin.

6. Futurecrew

0   0   0

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Moto X Play
    No ei ihme ku lagailee youtube ja muut. Speedtest anto dowloadiksi 5 Mbps. Uppia oli jo päälle 15Mbps. Mistähän toi vois johtua? 4g ja täydet palkit on tuolla ilmotus palkissa. Samsungilla anto samassa paikassa kuitenkin 40+ Mbps...

Pitääkö nyt sitte kuiteski kokeilla tehdasasetuksia...

7. unknwn

0   0   0

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Iphone5
    6.0.1 putkahti tupla sim luuriin pari päivää sitten, single sim ei ole sitä vielä saanut. Tuo päivitys nopeutti ehkä hieman luurin toimintaa. Youtube tuntui tökkivän latailun suhteen äsken, mutta tokeni kun laitoin lentokonetilan päälle ja pois. Itse olen ollut luuriin tyytyväinen. Ei ehkä niin nopea kuin esimerkiksi 801 snapdragon laite, mutta ajaa kyllä asiansa.

Jos jollakin on takakannen kanssa ongelmia, kannatta tarkistaa että se on kunnolla kiinni. Olixarin suojakuori on ihan ok, ehkä itse ostaisin Amzerin kuoren seuraavaksi. Vakionäytön suojasta saa mainostekstit pois asetonilla, amazon.co.uk oli halpaa kalvoa pari viikkoa sitten (näitä odotellessa).

kassu99 tykkää tästä.
  8. nobodys

0   0   0

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Moto X Play
    6.0.1 järjestelmäpäivitystä tarjoaa single sim malliin. Harmi ettei fifiä ole juuri nyt käytössä, illemmalla sitten...

9. kup0 Tunnettu jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    40
    No niin näkyy olevan. Roottauksen poisto taas tiedossa.

10. kassu99

kassu99 Tunnettu jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    28
    Puhelinmalli:
    Nexus 4
    jees tänneki tullut. Saa nähä millasia vaikutuksia, xdaalla osa puhunut paremmasta akunkestosta ja suorituskyvystä, osalla taas vähän ristiriitaisempia kokemuksia ollut.
    e. typo

Viimeksi muokattu: 20/4/16
  11. Bazilli

Bazilli Aktiivinen jäsen

Palaute - 100%
    1   0   0

Tykkäykset:
    36
    Puhelinmalli:
    Oneplus 2 64GB
    Millainen tämä on perus surffilautana --> Chrome, FB, Iltapaskat yms. ? Lueskelin XDA puolella browser lagista ja alkoi hieman arveluttamaan. Tekisi mieli päivittää Moto G 3rd gen, kun saisi halvalla, mutta arveluttaa nuo puheet lagisuudesta.

12. kup0 Tunnettu jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    40
    Mua se tökkiminen ei häirinny/häiritse, mutta on ero selvä lippulaivoihin verrattuna. Jos ei tarvi pelata hienoimpia pelejä, niin peruskäytössä mun mielestä soiva peli ja iso akku plussaa. Rootin kautta saa pientä helpotusta lageihin.

Bazilli tykkää tästä.
  13. kassu99

kassu99 Tunnettu jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    28
    Puhelinmalli:
    Nexus 4
    päivän kokemus 6.0.1 päivityksestä: akun kesto parantunut, muuten samaa kuin aijemmin.
    [​IMG][​IMG]

14. Bazilli

Bazilli Aktiivinen jäsen

Palaute - 100%
    1   0   0

Tykkäykset:
    36
    Puhelinmalli:
    Oneplus 2 64GB
    Nyt mitä ehdin pari tuntia käyttämään, niin täytyy kyllä todeta tuo lagisuus selaimissa. Ei ole pahimmista päästä, mutta jotenkin odotin enemmän. Esimerkiksi Moto G 3gen saa sulavamman kokemuksen ihan vakiona. Pitänee myöhemmin korkata bootloaderi ja kokeilla olisiko CM13 sulavampi tuon suhteen.

Viimeksi muokattu: 21/4/16
  15. Mazeman

Mazeman Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    1   0   0

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Honor 8
    Itse olen ollut kyllä tyytyväinen cyanogeniin tässä. Pari päivää tosin kerkes olla stockilla ennen kuin lähti cm sisään. Omassa käytössä riittävää on, että päivän kestää akku ja yleensä illalla on käytöstä riippuen ollut puolillaan akku. Ihan tarkkaan en sitä seuraa sillä riippuu tosi paljon puhelujen määrästä.

Ainut ärsyttävyys ollut CM:n kanssa se, että jonain kertona kun sen päivittää uudempaan nightlyyn niin ei sim korttia tajua. Pitää käyttää sim pois ja laittaa takas jotta toimii taas kunnolla.

16. kup0 Tunnettu jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    40
    Tämä oli bugi mikä saatiin CM:ssä korjattua viikko tai pari sitten. Mulla juuri kyseinen vika lykkäsi se flashaamista, mutta nyt se on korjattu. Reilun päivän kokemuksella voin suositella, akkukin näyttää kestävän lähes saman kuin Stockina.

17. Mazeman

Mazeman Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    1   0   0

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Honor 8
    Itsellä on "suht" usi. Tai no 20160413 tullut. Pitänee varmaan pistää uutta sisään taas vaihteeks :)

18. tontsa74

0   0   0

Tykkäykset:
    1
    Huomenta, mistähän voisi johtua, ettei lataa vaikka pitäisi, bootti ei auttanut :/[​IMG]

Viimeksi moderaattorin editoima: 27/4/16
  19. Metsämies Aktiivinen jäsen

Palaute - 100%
    4   0   0

Tykkäykset:
    70
    Puhelinmalli:
    LG G5
    Mikähän on Motorolassa kun kytken laitteen tietokoneeseen usb:llä niin kone ei läydä laitteesta kuvia tai mitään. Itse laite löytyy, kokeilin kahdella koneella mutta kumpikaan ei löydä puhelimen kuvia.

20. stunned Tunnettu jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    274
    Puhelinmalli:
    Note 2, Nexus 10, Nexus 7, Nexus 7 2013
    Oletko vaihtanut tilaksi sen tiedostojen selauksen ettei vain ole lataus tilassa?

Jaa tämä viestiketju