Motorola Moto G

Keskustelu osiossa 'Motorola ja Lenovo', aloittaja jviirret, 13/11/13.

1. arskaxx

0   0   0

Tykkäykset:
    5
    Itse käytän Apex launcheria, sen ilmaisversiolla voi muuttaa kuvakkeiden kokoa ja muutenkin ihan jees... On mulla Novakin asennettuna, mutta ei käytössä.....

2. 45996 Vieras

0   0   0

Neuvo, miten se tapahtuu.

3. erh4be

erh4be Superjäsen

Palaute - 100%
    6   0   0

Tykkäykset:
    4168
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3
    Sulla pitää olla nova prime versio, ja ihan novan asetuksista löytyypi kuvakekoko / kuvakkeiden fonttikoko tai jokin vastaava, ja sliderista saa muutettua isompaan tai pienempään suuntaan.

4. 45996 Vieras

0   0   0

Ostin tuon prime version ja kuvakkeiden suurentaminen oli tosi helppoa, veti vain palkkia ja prosentti suureni. Asetukset löytyy kun painaa etunäyttöä pidempää. Kiitos sinulle neuvosta.

Viimeksi moderaattorin editoima: 28/3/16
    TSIGA and erh4be like this.
  5. TSIGA

TSIGA Tunnettu jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    850
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3 Gold & Huawei Watch
    Onko mulla vain joku "maanantaiversio" vai miksi tuntuu, ettei kameralla saa hyviä kuvia? Tulee kontrastiltaan aika tummia kuvia. Moni kehunut todella hyväksi kameraksi.

6. TSIGA

TSIGA Tunnettu jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    850
    Puhelinmalli:
    Käyttääkö muut tuota "optimointi" - asetusta akun keston parantamiseksi? :)

7. Josef Aktiivinen jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    9
    Tuollahan tuo:
    Dropbox - 2016-02-26 08.17.11.png
    Ja tää luuri on joku puolisen vuotta vanha

8. Nightuser

Nightuser Tunnettu jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    3153
    Puhelinmalli:
    SmartPhone
    Heitä screenshotti akkutiedoista sitten kun akku on lähes tyhjä..

9. TSIGA

TSIGA Tunnettu jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    850
    Puhelinmalli:
    Meinasin itsekin tulla juuri sanomaan samaa :D

Nightuser tykkää tästä.
  10. Josef Aktiivinen jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    9
    No se harvoin on alle 30%, mut jos osuu kohille ni koitan muistaa. En kyl ihan ymmärrä ideaa, mut kuten sanottua ni kokeillaan jos noin käy :)

11. Nightuser

Nightuser Tunnettu jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    3153
    Puhelinmalli:
    SmartPhone
    Näytön päälläolo aika(SOT=Screen on Time) verrattuna luurin päälläolo aikaan on hyvin suuntaan antava muille mahdollisille ostajille että miten hyvin luurissa riittää virtaa :)

12. Josef Aktiivinen jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    9
    Ok, päivässä mä en sitä tyhjäks saa millään, kun on olevinaan muutakin tekemistä ko roikkuu irkis tai netis yleensäkin vaikka noitakin (liian) paljon tulee käytettyä.

13. arskaxx

0   0   0

Tykkäykset:
    5
    Eilen kun laitoin lataukseen, niin puhelin ollut päällä n. 90 tuntia, SOT oli vähän reilu 3 tuntia (en katsonut tarkemmin).. Akkua oli jäljellä vielä 26% ja luurin mielestä virtaa olis riittänyt vielä reilun vuorokauden käyttöön (olis varmaan riitänytkin), varmuuden vuoksi laitoin lataukseen vähän ajoissa ;)

Mulla 3G liittymä, eikä mitään some-juttuja puhelimessa..... Ja tää mun moto on 8/1 malli vaahtokarkilla :)

Edit: Vois vielä lisätä, että edellinen puhelin oli P8 Lite ja sitä edellinen Ascend P7 (Huaweita siis), niitä sai ladata joka toinen päivä, vaikka käyttöaste oli samaa luokkaa mitä nytkin...

Viimeksi muokattu: 29/3/16
  14. TSIGA

TSIGA Tunnettu jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    850
    Puhelinmalli:
    No 3Gllä ja ilman someja varmaan nuo lukemat ihan realistisia :) Voi kun itsekin osaisi heittää puolet someista veks :D

15. Bazilli

Bazilli Aktiivinen jäsen

Palaute - 100%
    1   0   0

Tykkäykset:
    40
    Puhelinmalli:
    Oneplus 2 64GB
    Nämä Motorolat on melkoisia keräämään mikronaarmuja. Tämä 3rd gen ollut vajaan viikon nakuna ja nyt jo löytyy kymmeniä hiuksenhienoja naarmuja, jotka erottaa vain kirkkaassa valossa. Samaa ongelmaa oli Moto Moto E LTE:n kanssa. Muiden puhelimieni näytöt ovat pysyneet pakasta vedetyn näköisenä vaikka ovat olleet ilman näytönsuojaia kuukausia. Pidän puhelinta aina yksin taskussa, enkä tee työtä missä altistuisin metalli tai hiekkapölylle. Aivan kuin näissä Motoissa olisi joku normaalia heikompi pinnoita, joka ottaa vain herkemmin osumaa. :(:(

16. Josef Aktiivinen jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    9
    6.0.1 näyttäis olevan tarjolla 8/1 versioon.

17. arskaxx

0   0   0

Tykkäykset:
    5
    Aika jännä :)
    Itse olen ihmetellyt ihan päinvastaista eli miten näyttö voi olla naarmuton vielä 3 kk:n käytön jälkeen.. Duunissa kumminkin hiontapölyä ja metallia leijuu jonkun verran.. Aikaisemmissa puhelimissa on naarmuja tullut paljon herkemmin ???
    Tosin yhden naarmun löysin kun oikein tarkkaan katsoin kirkkaassa valossa, ehkä mulla on vaan huono näkö tai sit en osaa noita mikronaarmuja etsiä ;)

18. Josef Aktiivinen jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    9
    Itse katselin tänään auringonpaisteessa tätä omaa vajaa puol vuotta vanhaa, melko naarmuinen tää näyttö on kyl.. Ja suht varovasti olen yrittäny tätä pidellä. Keinovalossa noita ei kyl huomaa.

19. Bazilli

Bazilli Aktiivinen jäsen

Palaute - 100%
    1   0   0

Tykkäykset:
    40
    Puhelinmalli:
    Oneplus 2 64GB
    Onko kenellekään tullut 6.0.1 päivitystä 2/16GB -malliin?

XDA:ssa on huhuttu haamukosketuksista ja muista bugeista, lieneekö perää? Löysin jo latauslinkin XT1541-malliin, mutta taidan odotella OTA:na.

20. Machine

0   0   0

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Motorola Moto G Dual Sim 2014
    Mikäköhän luurista on rikki / vikana kun ei käynnisty ja mielestäni ei lähde latamaankaan. Kokeiltu usealla laturilla... Akun kestokin oli ihan normaali ennen tämän alkamista eli päivän kesti.
    Vol.alas ja virtanapilla saa puhelimeen sen verran eloa että "boottinäyttö" aukeaa antaen seuraavan tekstin: device is locked status code 0 battery low. Tästä näytöstä kun valitsee minkä tahansa käynnistys vaihtoehdon (recovery jne) niin ei lähde luuri päälle, sammuu vain.
    Malli on Moto G 2nd dual sim 2014

Jaa tämä viestiketju