1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Motorola Moto G 4g vai Samsung s3?

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Katsu, 12/10/14.

1. Katsu

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Moto G 2nd gen. ja Lumia 520
    Lumian vetäessä viimeisiään olen joutunut miettimään uuden puhelimen ostoa. Opiskelijana hinta-laatusuhde on tärkeä ja akun tulisi kestää koko päivän. Pelejä en pelaa, mutta mm. Twitteriä ja Facebookia tulee käytetty monta kertaa päivässä. Muutamia raskaita sovelluksia ja sivuja tulee käytetty silloin tällöin. Myös kuvia tulee otettu paljon, joten kuvien laadun pitäisi olla hyvä.

Motorolaa olen harkinnut sen puhtaan Androidin vuoksi, mutta hieman mietityttää tuo kuvien laatu. Ystävät ovat suositelleet s3:sta ja kuvien laatu tuntuu hyvältä, mutta silti olen enemmän Motorolan puolella. Osaisiko joku kertoa mille tasolle Moto G:n kuvat yltävät? Kumpaa puhelinta suosittelisitte?

2. jaripi Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    210
    Puhelinmalli:
    Lumia 920 & 1520
    Katsu tykkää tästä.
  3. toivis85

toivis85 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    327
    Puhelinmalli:
    Huawei P9+
    Jos 4G:lle ei ole käyttöä, suosittelen 2014 Moto G:tä, kamerankin pitäisi olla jo siedettävä kun nosti 8 megapikseliin. Hintaluokassaan ehdottomasti paras puhelin. (hintaa reilu 200e)

Katsu tykkää tästä.

Jaa tämä viestiketju