1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Motorola huolto suomessa?

Keskustelu osiossa 'Motorola ja Lenovo', aloittaja korppi206, 6/9/10.

1. korppi206

Tykkäykset:
    12
    Puhelinmalli:
    Vaihtuvaa sorttia
    Hei onko kellään tietoa. mihin motorolan voisi lähettää maksua vastaan huoltoon suomessa.

Ja onko mistää mahdollista hankkia suomenkielisiä motorolan puhelimia

kiitos vastanneille

2. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Motorolan lähin huolto on Ruotsissa, Suomessa ei ole enää Motorolalla huoltoa.

3. Kylmae-Mika

Tykkäykset:
    0

Terve, mitäköhän tuon motorolan kanssa pitäisi tehdä kun se resetoi ihteään 5 minuutin välein. Ei auta tehdaspalautuskaan?

Mihinköhän sen vien huoltoon, ostin puolisen vuotta sitten luurinettikauppa.fi kaupasta

4. Mash1 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    133
    Puhelinmalli:
    HTC One Silver
    SCF Huolto ainakin omien sivujensa mukaan huoltaa Motorolan Android puhelimia ja tabletteja. Toimipisteet Helsinki & Salo.

5. Kylmae-Mika

Tykkäykset:
    0
    Kiitoksia tiedosta, luurinettikauppa vastasikin sähköpostiin ja lähettää tarvittavat härpäkkeet puhelimen huoltoon lähettämiseksi.

6. MörönEsko

Tykkäykset:
    0
    Defyni on käynyt kaksi kertaa huollossa tuolla SCF:llä. Vikoina on ollut mm. pölyn pääsy näytön sisälle kuulokkeesta ja uusimman päivityksen mukana tullut vika, kun puhelin soi vastaat ja se vaan soi kunnes otat akun irti. Ensimmäinen huolto, olivat puhdistaneet näytön sisäpinnan pölystä likaisella rätillä josta näkyi pyyhintäjäljet ja päivittäneet uudestaan ohjelman. Vika jossa puhelin vaan soi ei korjaantunut ja nyt pölyä meni mikrofonin kohdalta puhelimeen. Toinen huolto, olivat vaihtaneet jotain osia, liimanneet uudestaan tiivisteen ja extrana naarmuttaneet näyttöä sisältä, lisäksi puhelin ei löydä simmiä joka kerta kun puhelin käynnistyy ja heti ensimmäinen soitto minulle uusi tuon ettei vastaus reagoi mitenkään. Lopputulos. Puhelin lähtee huoltokierros kolmoselle tässä joku päivä. Tuon huollon toimintaan olen tutustunut työssäni kun he huoltavat monia muita puhelin merkkejä mutta Motorolan osalta se on ainakin minun kohdalta toiminut ala-arvoisesti. Olin jo päättänyt päivittää puhelimeen jonkun muun softan mutta tuon uuden vian myötä huollatan puhelinta ainakin vielä kerran.

Jaa tämä viestiketju