1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

motorola e365 viestit

Keskustelu osiossa 'Motorola ja Lenovo', aloittaja jakki89, 11/1/04.

1. jakki89

Tykkäykset:
    0
    kun joku lähettää mulle teksi viestin niin ei näy nimee mut numero näkyy vaikka mulla on se puhelinnumero muistissa, mut kun lisää muistiossa eteen +358 niin sitten näkyy viestin lähettäjä. mut en jaksa alkaa 120 puhelin numeroon lisäämään eteen ett +358.. onko kellään sattunu samanlaista ongelmaa???

sitten toinen asia
    tilasin buumistä soittoäänen mutta en löydä sitä mistä sen voi ladata!!
    mistä sen löytää vaikka vaihtaa kortin niin aina ylös tulee viestin kuva mutta jos joku lähettää tavallisen viestin niin se viestin kuvake on erillainen.. mistä mä löydän sen soittoäänen ett saa sen viestin kuvakkeen pois??

2. blade Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Motorola Milestone
    Ylemmässä ongelmassa en osaa auttaa, mutta tuo soittoäänen tilaus ei toimi E365:ssa tekstiviestillä.Softa ei tue tuotatoimintoa.
    Mene wapilla esim. buumin tai maffin sivuille ja tilaa sitä kautta.Onnistuu helposti ja toimii kuin junan vessa;)
    Kirjekuori mikä siihen tuli on ns. kirjanmerkki tai jotain sinnepäin.
    Itse kirjekuorta ei saa pois muuten, kuin tyhjentämällä puhelin.

3. Jan

Tykkäykset:
    0
    Mulla sama ongelma kun ensimmäisessä kysymyksessä.. mutta jos lisäät pelkästään +358 eteen niin sitten soittajat eivät näy enää kun ne tulee muotoa esim 040.. Ainoa keino?? kai et pitää tallentaa kaikki kaksi kertaa eli +358 ja 040.. en tiedä olisiko tähän asetuksisssa jotain helpompaa ratkaisua mutta tuntuu että tähän ei oikein kukaaan tiedä ratkaisua kun olen kysellyt..

4. Jovi

Tykkäykset:
    0
    Kävin tänään hakemassa omani. Kokeilin tuota liikkeessä ja molemmat numeromuodot tuntuivat toimivan sekä viesteissä että puheluissa. Kaikki numeroni on tallettettu SIM-kortille.

5. Jan

Tykkäykset:
    0
    Voiko tuo johtua sit sim- kortista?? Mikä liittymä sulla on?? Mulla saunalahti

6. blade Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Motorola Milestone
    Voi olla, että se johtuu kortista.Tiedä sitten?
    Mammalla on Soneran liittymä ja kaikki näkyy normaalisti...oli numerot tallennettu miten vaan.

7. Jan

Tykkäykset:
    0
    mikä liittymä viestiketjun aloittajalla on??

8. jakki89

Tykkäykset:
    0
    sonera

mulla on sonera

9. Jovi

Tykkäykset:
    0
    Radiolinja

Jaa tämä viestiketju